大大舊 當前離線
中級會員
TOP
littlesmallman 當前離線
初級會員
0186 當前離線
進階會員
leung1610 當前離線
shinewallace 當前離線
終於搵人幫我焊返兩粒電,依家lm49720同v5i-d都可以正常使用啦。 講返部機,底噪除非開超過70%音量,如果 ... Pennylau 發表於 2022-8-14 21:31
如果肯定只壞type c頭 去一般修電話既都可以 不過一定貴過買部新 我會換機囉 ... 大大舊 發表於 2023-8-4 08:58
係 前1排已經落架 我指買過其他 不過我真幾滿意呢部膽擴 除左超熱 2舊水都無投訴 ... 大大舊 發表於 2023-8-8 20:39