提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 122 #countryboy

師兄真係好快手 我都要晏啲先得閒番去自提,ZST/5/6/R,最快今次

via HKEPC Reader for Android

TOP

美馬都有得訂,價錢仲

zs10-4.jpg

TOP

回復 countryboy

師兄真係好快手  我都要晏啲先得閒番去自提,ZST/5/6/R,最快今次  

via HKEPC R ...
lwwk 發表於 2018-3-31 15:27



    我都自提左

TOP

我放工了玩下先
今次zs10根機線有城意左

TOP

本帖最後由 shal 於 2018-3-31 15:57 編輯

今次超有驚起wo
一開聲高音掂沒齒音
中音好出 低音唔肥有力

另真系好食火
我m3s要推到80

TOP

好想知比6仔好幾多.....

TOP

希望肥瘦賣238

TOP

photo_2018-03-31_15-41-01.jpg

我岩岩都拎左,而家試下先

TOP

我對黑色今日都到左, 耳機攞出嚟嚇一跳, 好大粒!! 之前ZST, ZS5&6 都可以入到"耳喎", ZS10完全入唔到仲有D頂外耳骨, 只係靠入耳道膠掛住帶得耐應該幾痛同辛苦
聲就勁暖...暖到有D懷疑4粒鐵去左邊!? 空間感就一定唔夠ZS6好, 分析力亦都比前3者差, 推力亦都比前3者要大先夠聲
哩D都係初開感覺, 感覺亦都比前3者初開差, 評價要煲一段時間先下定論
未買GE CHING最好先試帶下先, 我個人真係唔太接受到咁大粒

TOP