今日又換咗新機,應該係新一批出廠,volume嗰手感好過之前啲機
放係手機上面冇干擾(之前會有),後面板要用 ...
stwinbee 發表於 2022-9-30 09:08


換左六部,都未知駛唔駛玩第七部,品質真係有夠誇

海貝仲要出部三皮野既RS8,咁既品管,吹就天下無敵,真係邊個夠胆做死士?

TOP

換左六部,都未知駛唔駛玩第七部,品質真係有夠誇

海貝仲要出部三皮野既RS8,咁既品管,吹就天下無敵, ...
摩囉星 發表於 2022-9-30 18:52


部RS8定價太進取,就算岩聲都未必捨得入手

TOP

今日又換咗新機,應該係新一批出廠,volume嗰手感好過之前啲機
放係手機上面冇干擾(之前會有),後面板要用 ...
stwinbee 發表於 2022-9-30 17:08

可以換到部機冇問題為止

是邊間代理咁好?

TOP

部RS8定價太進取,就算岩聲都未必捨得入手
leungleung1234 發表於 2022-9-30 22:32

RS8定價(人仔22998)計差唔多3部RS6(人仔8800),重貴過cayin n8ii(人仔19999),但人地又膽連放大果邊都幾種模式,雖然話市面上係得HIBY做R2R姐,但都真係難免會質疑係咪值咁既價   


另外反而對部R6 PRO ii幾有興趣,幾好奇邊度嘔d4499出黎,斷估唔會4499EX就當係4499掛
而市面上單春4499既機應該得AK部SE200,唔知出到黎有無得一戰呢

TOP

RS8定價(人仔22998)計差唔多3部RS6(人仔8800),重貴過cayin n8ii(人仔19999),但人地又膽連放大果邊都幾種模 ...
齋胡 發表於 2022-10-1 21:28


Cayin n6ii Ti都係R2R,我自已就鐘意n6ii ti個隻R2R多過RS6個隻R2R

TOP

R2R ... 好似漏咗 P6 pro 喎

仲有調音一流質量九流嘅 wifiman 呢

TOP

R2R ... 好似漏咗 P6 pro 喎

仲有調音一流質量九流嘅 wifiman 呢
photosilicone 發表於 2022-10-1 23:07

P6 pro 聽講話個r2r都好正,可惜我一直都無機會試

真男人個qc大家都心裡有數,要出手都要有番咁上下覺悟先得

TOP

Cayin n6ii Ti都係R2R,我自已就鐘意n6ii ti個隻R2R多過RS6個隻R2R
leungleung1234 發表於 2022-10-1 22:23



   
R2R ... 好似漏咗 P6 pro 喎

仲有調音一流質量九流嘅 wifiman 呢
photosilicone 發表於 2022-10-1 23:07



原來都數漏幾多XD

TOP

回覆 113# KOJI

Premium Sound Asia
宜家呢部應該冇問題,後面板都好貼服。
可以正式煲下部機

TOP

P6 pro 聽講話個r2r都好正,可惜我一直都無機會試  

真男人個qc大家都心裡有數,要出手都要有番咁 ...
leungleung1234 發表於 2022-10-1 15:14


P6pro問題係價堅離地, 聽pop同rock又唔夠動感

RS8未試到, 大家都話cut咗個dock同皮盒降售價去2萬內好過

http://www.erji.net/forum.php?mo ... &extra=page%3D1

TOP