回覆 105# deep.rich

聽MISIA ZAS 可能都有加乘, 人聲個力感會強, 仲要加大白蛇應該都幾刺激

純鐡個人推試下BA15, 集中中高, 但分析力會比較DQ6 好.
BA15 可以夾瘦佬白怪就厚聲返啲, 我都有大白蛇同DQ6, 係好配搭

TOP

回覆 107# teamhardcore

N3 真係成熟啲, 之前H系列啲聲怪怪咁, 打返直個圈好好多.

大廠啲鐡單元質素應該會好啲, 但近期啲Chi-Fi 都係進步不少.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 102# saltyfatboy

貼片電感個internal resistance 太高, 唔可以用落audio 度, 應該就唔會用任何既inductor 喇. 我試吓影清楚D個PCB 睇吓有無機trace 到D BA 做緊咩. 相位我都唔sure,但實驗過係最直接影響個聲嘅位置,姐係你講嘅前後,不過我相信唔同value又唔同反應,好難一概而論。

係呀, 但真係前既應該係好似ASX 果重啦我覺得, ZAS個中頻量唔少, 聽string 明顯過左火DD,但都唔係過份。

9038Q2M 同邊部有得fight?我都有啲身恨買多部機,前排都買咗對EST。

TOP

回覆 114# deep.rich

如果唔多耳機,我覺得買CKX/ZAX + DQ6/CSN 更好,可聽兩種口味。

TOP

回覆 114# deep.rich

AST 個人唔太啱口味, 好暖聲, 中低有啲多, 可能我都夾銅線試, 純鐡會想要清聲高分析

如果AST 個價錢, 好似上面師兄講, 可以考慮買對平平地耳機, 再加條瘦佬白怪線個聽感應該會好唔同
柔聲可以試埋CVJ 對mirror, 同埋可以試埋瘦佬DQ6 mod 添, 帶埋機同線去試試吧, ZAX, AST 應該仲有demo

TOP

回覆 115# saldtch

有努師兄啦, 突然諗到cap + R , cap 並聯粒BA 咪可以做到低頻大功率

嗯, 遠近呢個講法都係合理呢

ZAS 中頻有啲好似壓縮左個動態, 好似hardcore 師兄講啲人聲有啲好用力咁感覺, 我都覺得還可以. 主要有XUN 圈加分

你指紫珊Z3 9038Q2M 嗎? 如果想改就紫珊方便成本低, 線路簡單.
原裝開聲都幾立體, 但前級用OPA275, 力感好但高頻細節普通啲, 但會比Hiby R5 好聽
另外有師兄就睇好煙盒4 個新線路效果, 用到11 粒OP AMP.

TOP

大法好更新下你條圈鐵系列啦 !

人哋搞掂埋個緃向音埸你就eat banana啦  

via HKEPC IR Pro 3.6.1 ...
teamhardcore 發表於 2021-7-4 14:25

IMG_20210705_000807 (1).jpg
我都有隻sony Z5
Z1R個樣真係接受唔到
之後又無新圈鐵.

ZAS個bass已經追近Z5,
不過始終做潛得唔夠Z5深,亦無咁鬆容.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP