Mmcx 頭要小心揸實個頭拔, 唔係就拔埋條腸出來

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1) ...
(朗尼) 發表於 2020-8-28 21:22

吉返入去重用唔用到?

TOP

本帖最後由 (朗尼) 於 2020-8-28 23:16 編輯

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(2fb5a).jpg



上蓋插AS12會頂蓋但都可以勉強拉埋鏈

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(ef75c).jpg (130.54 KB)

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_Android(ef75c).jpg

TOP

好在最後無入
問題多多
ChunRide 發表於 2020-8-28 21:36

不過其實半價都抵嘅
當買次貨囉

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

TOP

要留意個充電插頭縮咗入去.. 導致一般充電線未能插實容易鬆脱

21.38.57.jpg
21.38.333.jpg

TOP

今日剛收貨.
坐係位, 同個電話唔夠半米距離, 聽一首歌都LAG 幾次.
用Byerdynamic Aventho Wireless, Dash Pro  手機放係同一位, 去厠所關門屙屎都唔會LAG....

TOP

要留意個充電插頭縮咗入去.. 導致一般充電線未能插實容易鬆脱
一成不變 發表於 2020-8-28 21:46

諗緊好唔好cut走個金屬圈,應該即時解決晒充電線問題。

TOP

回覆 111# arthurson


    就算有聲出都唔穩陣啦

TOP

我都收到了,關於連線,我用P30, 行aptx。手機擺房,閂房門,入廚房再閂玻璃門,距離有4至5米隔左2度門仲播到冇疾過。反而係差個充電盒時,對耳機係盒內自動connect左,依個真係白痴,搞到我以為手機speaker壞左

via HKEPC Reader for Android

TOP

諗緊好唔好cut走個金屬圈,應該即時解決晒充電線問題。
philipsrev 發表於 2020-8-28 23:09
其實等佢寄返條線就得啦, 唔洗破壞個盒,我咁岩屋企有條岩用, 佢果條短左D先搞到唔實

IMG_20200828_232151.jpg (141.92 KB)

IMG_20200828_232151.jpg

TOP

回覆 117# (朗尼)

勁,
我之前用ZENFONE 6 夾Byerdynamic Aventho Wireless, Dash Pro
翻工中環站行去香港站, 干擾到想死.

用BLACK SHARK 2 就LAG 都冇LAG 過.

咁我唯有開翻部ZENFONE 試試....

TOP