回覆 101# saldtch
同意粒XUN 好快穩定, 我諗廿個鐘就ok
我XUN 有串電感, 依家中高, 高都主力係30095, 先諗會易察覺有冇變化
咁佢要50024 出低應該係要串電感的呢, 有機係相位影響? 但又未肯定相位對成個聽感係會點影響, 理論應該係矇啲? 但係咪會覺得似多左harmonic
可能大家聽既感覺差不多, 只係我覺得啲聲重同大個感覺就係近
哈哈, 自high 覺得之前大改個部用CS43198 同朋友部DX160 有得fight
但呢部9038Q2M 真係勁, 換晒前後級OP AMP, 變左核電級, 三分一音量播左八個鐘仲有一半電 
原裝無試, 本身9038Q2M 應該都好慳電 |