本帖最後由 saldtch 於 2021-7-4 09:32 編輯

回覆 100# saltyfatboy

我就拆晒XUN 同30095出來,遲啲睇睇點可以加多啲30095比例。
我自己覺得XUN 係無咩要煲,如果你粒30095夠大聲,應該煲過有分別掛

我都話都係XUN 主導。你比較埋AST就會見到50024s 唔知點解係加bass 同mid。mid嘅比例係FR反映唔到出來。
50024明明係CA16係話中頻用, 唔知點解來到AST ZAS 就改左
ZAS vs CSN vs AST.JPG

係我呢條鍍金線有啲特別,唔知點解會加sparkle 又減高頻。一般鍍金線都正如你所講。人聲我係聽唔到ZAS 特別前,只係note weight 多咗,我諗ZAS都係要聽耐啲先聽得真呢。

細盒仔同大廠有冇得fight吓?

TOP

回覆 101# saldtch

同意粒XUN 好快穩定, 我諗廿個鐘就ok
我XUN 有串電感, 依家中高, 高都主力係30095, 先諗會易察覺有冇變化

咁佢要50024 出低應該係要串電感的呢, 有機係相位影響? 但又未肯定相位對成個聽感係會點影響, 理論應該係矇啲? 但係咪會覺得似多左harmonic

可能大家聽既感覺差不多, 只係我覺得啲聲重同大個感覺就係近

哈哈, 自high 覺得之前大改個部用CS43198 同朋友部DX160 有得fight
但呢部9038Q2M 真係勁, 換晒前後級OP AMP, 變左核電級, 三分一音量播左八個鐘仲有一半電
原裝無試, 本身9038Q2M 應該都好慳電

TOP

回覆 102# saltyfatboy

搞唔搞得掂個縱深
搞得掂嘅話應該好好好高聲價比
我有啲想挑戰孖9038果部

TOP

回覆  saltyfatboy

搞唔搞得掂個縱深
搞得掂嘅話應該好好好高聲價比
我有啲想挑戰孖9038果 ...
天大笑話 發表於 2021-7-4 13:25

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(84CF7).jpg
大法好更新下你條圈鐵系列啦 !

人哋搞掂埋個緃向音埸你就eat banana啦

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 104# teamhardcore

你有冇聽過部紫珊9038先
講緊問佢搞唔搞到部機個縱深喎
呢對zas個縱深我覺得呢個價位還好喎
你應該get錯我意思,嘻嘻

TOP

回覆  teamhardcore

你有冇聽過部紫珊9038先
講緊問佢搞唔搞到部機個縱深喎
呢對zas個縱深我覺得 ...
天大笑話 發表於 2021-7-4 15:50

我以為你講緊改zas   

頭先用n3同zas聽歌感覺zas空感同個輪廓比n3差少少之外,其他方面一啲都唔會比n3差

始終大法比較有本錢同經驗去開發,山寨來講真係好犀利

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 103# 天大笑話

換晒前後OP AMP 腦放好似好啲, 星期一會出巷仔評測下, 諗緊改埋第二階段定俾你哋試左先

試下師兄個部再決定都唔遲啊
去入埋條銅箔線佢啦

TOP

已經有 DQ6 大白蛇 dc04
聽開J-pop,女音

如果想換純鐵、圈鐵,邊款值得試?效果比DQ6有提升?

Ast, Zas, ...
deep.rich 發表於 2021-7-4 15:47


BSA Super 4

TOP

如果放D OP AMP 仲有無人要,以前玩fiio e12diy用

TOP