回覆 97# 臭屁

明白,謝謝你

TOP

星輝?
queenman 發表於 2017-4-2 10:56



    請問係邊?

TOP

回覆 102# toeamyzy


    先達

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

X1(A) which cpu?
無奈 發表於 2017-4-8 12:41



  高通S800

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

剛剛係discuss見人show CMX1出來, 一樣係無44.1kHz clock , 佢播44.1一樣升上192
有無用家可以confirm一下?

TOP

回覆 107# kinghung


    佢開咗升頻, 所以上咗去192, 如果關咗44.1都會用48嚟播, 基本上cmx1同x1, x1a, 100r, 300r一樣無44.1倍數個clcok

TOP

回覆  kinghung


    佢開咗升頻, 所以上咗去192, 如果關咗44.1都會用48嚟播, 基本上cmx1同x1, x1a, 100r ...
billy12342001 發表於 2017-4-12 16:23


咁即係又係錯晒設計了, 升頻永遠都應該倍數升, 44.1 x 4 = 176.4kHz , 而非192kHz
即係呢部都係無44.1 clock , 唉............
(我都係X1A用家, 好無奈)

TOP

音響野都係player 同電話分開好啲
就算冇干擾 心理上牌覺得有

TOP