回覆 85# 天大笑話
擺位果D我要計算

tune野我只需要知點做法既姐

因為無論演唱會、舞廳、舞台都有個專業既調音師

人地現場tune機就係佢值錢既地方

我自己係錄音室試機順手會玩下,而加digital機 EQ分得好細,逐個當位tune

想低頻勁D既,就由20Hz開始慢慢推高,睇下條curve想點set...

咁多飛子逐個推,推到岩聽為止.......

TOP

抱歉我想問個問題

老鼠尾呢.....咪 USB頭>DAC>導線>音源母頭

我想問,如果我碌老鼠尾既"導線"係鍍銀銅線

其實我用既耳機線需唔需要用番鍍銀銅線?還是無乜直接關係

請問有無人試過?thanks!

TOP

玩Chi-fi 是一段旅程,而不是一個目的地

TOP

回覆 92# Rosa

線材的選擇基本上只是一種(物理電子學),只是利用不同金屬元素的傳導特性來調音,目前也沒有什麼科學儀器來證明什麼是好聽,什麼是不好聽,

所以線材的選擇,沒有什麼好不好,只有喜不喜歡,係最重要

TOP

回覆  Rosa

線材的選擇基本上只是一種(物理電子學),只是利用不同金屬元素的傳導特性來調音,目前也沒有 ...
m_m 發表於 2021-7-2 22:11

老鼠尾果段係鍍銀,但耳機線係純銀咁黎計

唔知會有乜影響呢

TOP

回覆 95# Rosa

呢個會再延伸至耳機內線咁睇, 覺得當長度係影響既比例, 當然都要睇下兩種線個分別既大細.
所以都係耳機線影響比較大吧, 今日有師兄借用左我個單晶銅線3.5-4.4 轉插都話有啲變左聲

但老鼠尾個段線應該係過digital 訊號多? DAC 會係大個邊吧

TOP

回覆 76# saldtch

近排都係聽住CSN, 但ZAS 個低頻好似天大兄講係有突, 中低唔多, 但sub bass 係好明顯
人聲都幾前高頻又唔會太近, 算係W 形FR吧
但分離分析力都相當好有潛質既, 等緊你打開摩改佢

巷仔有demo 啊, 夾返條幼細聽感線會唔錯

TOP

本帖最後由 saldtch 於 2021-7-3 08:52 編輯

回覆 97# saltyfatboy

你對CSN 最終形態係點?
我都有度到ZAS vs CSN,個sub bass 同AST 一樣。我同CSN AB 過50024s 都係加中低頻嘅量同空間感,所以我覺得粒XUN 加埋中頻係過多了,個做法好懶。
ZAS_vs_CSN.PNG
ZAS我用咗條銅鍍金,高頻多返sparkle 同減咗低頻,平衡返啲啲。低頻我覺得唔算突,sub bass 又被XUN 影響咗,有點模糊。人聲係有啲前,所以我覺得聽流行或studio recording比CSN 差,但聽live orchestra係好正吓。


呢對唔知開唔開,要改似乎只能用貼片電容,換鐵佢呢隻係無sound guide 嘅BA, 有得直接買型號唔多。CSN 我加tube 加鐵做1圈2鐵有導管,應該會比ZAS啱我口味同平衡一啲。另外重有對跟人circuit嘅bellsing 全頻鐵一齊開工

TOP

回覆 96# saltyfatboy

唔.......值得試下........

TOP

回覆 98# saldtch

試落都係30095 加粒1uF 最啱聽, 但煲緊XUN+電感, 30095 直出.
想試下粒鐡煲落係咪大分別 暫時過左100個鐘吧, 感覺層次細節好左啲, 唔知係咪腦放左

又估唔到中高ZAS CSN 都幾似喎, 諗住ZAS 個2k peak 會高啲, 可能都係粒XUN 主導
唔知佢個分頻對XUN 估左咩手腳

耳機特性同線既用法大家都幾唔同
覺得有金係磨平滑慢啲高頻用, 人聲前就適合聽流行添

都係, 粒XUN 本身就好夠, 加多少少想要既位就好正
大家都好多玩具, 我就玩下部紫珊9038Q2M 先, 開聲都正過之前CS43198 個部, 改左一次煲練中

TOP