初聽用佢跟的黑耳膠,覺得佢低音好悶,換左幾款耳膠,最後用上超歌套,現在十分滿意,聽落比zs6 及 zs10 舒服。 剛淘左e到早幾個月有師兄介紹過的籃牙耳放,希望到時更加好聽。

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

呢隻試左
聲音竟然舒服過 cca c16
不過一般手機推應該太細聲

TOP

頭先去SSP 買, 無貨, 似乎幾好賣

via HKEPC Reader for Android

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

今日入手條mmcx升級線俾佢,初步感覺良好,見幾靚仔,夜D又影下相
tskso 發表於 2019-5-13 22:20


瘦佬淺藍果條鍍銀?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

係呀!
tskso 發表於 2019-5-13 23:13

呢條我都入手咗,幾夾DT6,不過我用來夾自然聲NS3,DT6呢排都係聽慣咗夾銀線聽衛蘭,憶蓮性感啲。

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP