回覆  寫入讀出


    pm了
dreail 發表於 2018-3-30 23:33



    最後我都是和時分買o埋條升線藍芽線0.78, 但做不到你咁平

可能我買完耳機先問, 不是一次問, 所以價錢不同了

TOP

回覆 100# 寫入讀出


    我順豐直到呀,咁要幾錢呀你條線?佢叫我買0.75既

TOP

之前有買ZS3, ZS6都有買, 不過玩佐幾個月右邊低音爛聲,本來唔想再買呢個牌子。
睇得幾睇又係忍唔住, 搵到 ...
erikism 發表於 2018-3-30 23:56


我就ZST,ZS3,ZS5,ZS6 好彩無問題, 希望今次有驚喜

TOP

回覆 100# 寫入讀出

升線藍芽線係咪之前果條,如係就跌錢~

TOP

藍芽線係TRN 個條唔係之前KZ個隻

TOP

回覆 74# dreail


    同求PM 謝~

TOP

之前有買ZS3, ZS6都有買, 不過玩佐幾個月右邊低音爛聲,本來唔想再買呢個牌子。
睇得幾睇又係忍唔住, 搵到 ...
erikism 發表於 2018-3-30 23:56

師兄,想問下zs6 條線岩插落zs10到?我問kz 客服,佢話zs10 係彎頭。。zs6係直頭。。D線唔可以共用。。。

TOP

師兄,想問下zs6 條線岩插落zs10到?我問kz 客服,佢話zs10 係彎頭。。zs6係直頭。。D線唔可以共用。。。 ...
YALE1107 發表於 2018-3-31 01:25

得架,不過個頭d膠要磨一磨先fit到

TOP

本來想等瘦佬. 見大家噤熱lau 係時分忍唔住入咗手送平衡綫防水盒免郵

TOP

本來想等瘦佬. 見大家噤熱lau 係時分忍唔住入咗手送平衡綫防水盒免郵
bertwong17 發表於 2018-3-31 02:02

等到肥瘦佬walkin有貨賣我諗要出年先得

TOP