寫入讀出 當前離線
進階會員
回覆 寫入讀出 pm了 dreail 發表於 2018-3-30 23:33
TOP
dreail 當前離線
中級會員
akiralok 當前離線
之前有買ZS3, ZS6都有買, 不過玩佐幾個月右邊低音爛聲,本來唔想再買呢個牌子。 睇得幾睇又係忍唔住, 搵到 ... erikism 發表於 2018-3-30 23:56
Mrdaniellol 當前離線
初級會員
YALE1107 當前離線
林洋2 當前離線
師兄,想問下zs6 條線岩插落zs10到?我問kz 客服,佢話zs10 係彎頭。。zs6係直頭。。D線唔可以共用。。。 ... YALE1107 發表於 2018-3-31 01:25
bertwong17 當前離線
本來想等瘦佬. 見大家噤熱lau 係時分忍唔住入咗手送平衡綫防水盒免郵 bertwong17 發表於 2018-3-31 02:02