TOP

集資完清盤.....E家驚驚地
kyle1358 發表於 2015-11-20 15:09


有啲驚呢個都係咁,唔知而家可唔可以REFUND

TOP

我都想知REFUND是全數REFUND的嗎? 好似無咩保障

TOP

集資完清盤.....E家驚驚地
kyle1358 發表於 2015-11-20 15:09

其實集資得就要有心理準備隨時被走數

TOP

回覆  wowu5


    上面D師兄咪講咗解决唔到走數同有人托水龍問題,还是食自己啦 ...
taingaukwai 發表於 2015-11-16 00:08



    30部USD2400, 都有人托水龍?????

HK人宜家咁唔掂咩?

TOP

可以要求退款,但要在項目完之前搞!
https://support.indiegogo.com/hc ... -get-my-money-back-

TOP

其實呢度有無人衝左部淨player

TOP

剛剛睇newsletter 發現,都有興趣~ 但諗緊買pro 定 pro X~~

可惜,如果佢有埋FM功能就好~~

TOP

回覆 98# Maya


    pro x有硬解 dsd

TOP

其實我都有興趣部 pro x, 但佢的功能同我現在用的手機 vivo xplay3s 太相似只是無sim 打電話上網,之前諗住找到朋友一齊,每人一部 都係$100美金可以玩下。到早幾日佢又出部PHA,可能試PHA 直接駁xplay3s,但唔知其他 android device可唔可以用到PHA 的64GB storage,因為 xplay3s 得32GB

TOP