回復 49# lemonhk

無限plan ?
有 增值的 sim 咭嗎????

TOP

回復 71# fred2088

咁你慢慢增值
睇下邊個平D

TOP

用IPOD TOUCH 最大問題係你要帶好多舊野出街 咁樣不如買部IPAD 仲好

TOP

回復  sohoriho
千零蚊??
iphone4要2年合約同成6k-7k
ipt 4 $2288+1000(手機)+個pocket wifi相信唔會貴 ...
XyouX 發表於 2010-9-3 15:52

ipt 4 $2288+1000(手機)+個pocket wifi相信唔會貴 ...-->data plan呢?

TOP

回復 74# wch922
4988既 iphone4就咁可以無時上網?
咪又係得wifi,咪又係要上台
咁條數呢?

TOP

回復  wch922
4988既 iphone4就咁可以無時上網?
咪又係得wifi,咪又係要上台
咁條數呢? ...
XyouX 發表於 2010-9-4 01:07

ipt 4 $2288+1000(手機)+個pocket wifi+2年data都拉近左

TOP

回復 76# wch922
你要成日上網就要上台
咁就無得淨計部機價
咁就好貴,就算普通100幾蚊plan都要6k-7k
咁用多D mb數既plan唔係仲貴?

TOP

本帖最後由 wch922 於 2010-9-4 01:34 編輯
回復  wch922
你要成日上網就要上台
咁就無得淨計部機價
咁就好貴,就算普通100幾蚊plan都要6k-7k
咁用多D  ...
XyouX 發表於 2010-9-4 01:19

理論上係,唔想計la.......因為人人個offer都唔同
好難計,因為有D人係唔使比tunnel fee/增值服務fee.
總之自己like就得la

仲有某個台你唔係一上台果下出iPhone plan會比少D bandwidth你

TOP

其實每個人既要求都好唔同.....有d人想一舊過.....有人想分散風險......有人想慳錢..........唔可以套用哂所有人到.......

TOP

我覺得完全係攞黎講的…
有啲人要輕便鐘意一部機過,有啲人帶多幾部機無乜所謂咪用 iPod Touch
咁多唔同既市場,我真係唔見得你有幾聰明

TOP