回復 1# 月南星

1. 就算打機打到冇曬電都好, 電話仍然有得用
買粒後備電攪掂啦........
2. ipod touch facetime 起碼肯定唔會用SMS, 有機會冇左隱藏收費
唔係好明你想講咩
3. ipod touch 都有雙cam, 有些人仍然會問, 拍到片都未必可以影到相, 唔駛再多餘咁討論落去, 睇吓d 廣告硬照就會明.
同iphone有咩分別
4. ipod touch 已內置mic, 更加適合skype 使用, 雖然skype 可能因此唔再free
同iphone有咩分別??? iphone重可以用3G玩skype添
5. ipod touch 從過往經驗都唔係用來炒賣, 相信可以好快買到. 對比iphone 4

6. ipod touch wifi 上網比用3G simcard 的iphone 4 更加, 使用同一網絡下的比較
iphone4 無wifi?
7. pocket wifi 已經賣得好平, 價錢已經同電信商屈人要嗰d usb 手指一樣
pocket wifi 你又要將電話張sim card 插入去, 一係你就另出一張sim card
8. pocket wifi 可以同時比五部機用, 但壞處係好多低能仔唔識使到, 攪到佢成日冇電, 同埋提早出現老化
iphone4 都可以經 internet share 俾電腦用喎, 帶出街你成日要share俾五個朋友仔?
9 一般人其實電話就係用來打電話咁簡單, 現時1000蚊價位已經有好多都幾型的款可以選擇, 當然都係d 2G 款, 200萬cam.....但其實2000以上的3G 電話, 是但比個低能版facebook 你用到又會好得幾多呢?
係囉, 所以你咪唔識用囉
10. 好多人話pocket wifi 快冇電, 我試過啦, 係真係可以用到五個鐘. 但其實好多人用iphone 都成日玩到冇電, 一係就個個返到公司就插住來差電,  咁樣玩法好取巧姐, pocket wifi 返到公司都可以差電啦, pocket wifi 仲可以自己換電tim wor.
係囉, 大家都可以叉電, 咁點解我要帶幾樣野出街?

朋友仔, 比較唔係咁樣比~
當年小弟決定買iphone, 都比較過
若果以今時今日咁比, 你可以咁計
1. ipod touch 32GB $2,288
2. 電話一部3G $1,500 (你唔好同我講功能無用, 2G同3G接受差天共地)
3. pocket wifi, 出去旺電搵都要 1k或以上
同你買部 iphone4 32GB $5,888 相差個 1k, 大把人會情願俾多少少, 原因
A. 一舊過, 方便
B. 買部 $1,500 既 3G 電話先差1k, 買過 2k就同iphone4差$500, 買部2500既電話, 就直情一樣

你呢10個point, 真係有point到睇你唔到咁勁

TOP

這可以是你個人的理由, 但我接受唔到囉

我只係覺得千八蚊唔駛買到部冇電話功能的iphone 4好抵玩

TOP

8. pocket wifi 可以同時比五部機用, 但壞處係好多低能仔唔識使到, 攪到佢成日冇電, 同埋提早出現老化

請 ...
thinkpanda 發表於 2010-9-2 12:22


我知我知,唔用POCKET WIFI就一定唔會老化

TOP

回復 11# lemonhk


    佢唔回我 :(

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

聰明的用家會用ipad +  1000 樓下的電話去代替一部iphone 4,
理由如下
1. 就算打機打到冇曬電都好, 電話仍然有得用
2. ipad 起碼肯定唔會用SMS, 有機會冇左隱藏收費
3. ipad 已內置mic, 更加適合skype 使用, 雖然skype 可能因此唔再free
4. ipad 街貨已經多,唔會被炒賣, 相信可以好快買到. 對比iphone 4
5. 一般人其實電話就係用來打電話咁簡單, 現時1000蚊價位已經有好多都幾型的款可以選擇, 當然都係d 2G 款, 200萬cam.....但其實2000以上的3G 電話, 是但比個低能版facebook 你用到又會好得幾多呢?
6. 好多人話3G 快冇電, 我試過啦, 係真係可以用到8個鐘. 但其實好多人用iphone 都成日玩到冇電, 一係就個個返到公司就插住來差電,  咁樣玩法好取巧姐, ipad 返到公司都可以差電啦
7.ipad 方便睇書, 有 9.7"
8. ipad 有 iwork, 方便做 present
9. ipad 可以加 keyboard, 方便 data input

仲買 ipod touch 做咩?
梗係買 ipad

TOP

本帖最後由 lemonhk 於 2010-9-2 13:03 編輯

回復 14# uzone02

你講咩

其實 pocket wifi 出黎個speed 咪又係 3G 個 speed
LOL

TOP

回復 17# lemonhk

My post before
    http://www.hkepc.com/forum/redir ... 52&pid=23545901

有dd~~~~~~~~~~~~~~~~~`唔同
以iPad黎做example.

DL就好接近
但係upload就...
iPad 3G = 1xx kbps
Pocket WiFi = 1mbps

雞蛋裹till~~~~~~~~`骨頭

TOP

睇完之後真係感受到人人需要係好唔同!
要我日日囉住3舊野出街,日日叉需叉幾件,我接受唔到囉!

TOP

聰明的用家會用ipod touch + pocket wifi + 1000 樓下的電話去代替一部iphone 4,
理由如下
1. 就算打機打 ...
月南星 發表於 2010-9-2 10:32


咁我咪好吾聰明? Bold 9700, iPhone 4, iPad 全部都無限plan

仲要睇下個人使用習慣同負擔能力概

TOP