原本諗住有黑色兼防水.....

TOP

回覆 93# madebyp90

我都有Plantronics Voyager喎,剩係駁iPhone同電腦都成日Timeout。

仲有我跑步唔帶電話,之前買隻Shure BT,同時駁Watch同電話係自動停播,要Disconnect部電話先識播歌,垃~~圾。

仲諗住有隻BT靚聲,有可以駁晒Watch、iPhone、iPad,可以快番一世紀。

TOP

回覆 95# ayacalip

最快係Tap兩吓AP2即聽。

BTW,你部Mac都可以經電話接Call。

TOP

回覆 102# XexeX

等beats 出吧, 應該係用H1 而且好聲過AP

TOP

回覆  XexeX

等beats 出吧, 應該係用H1 而且好聲過AP
marcochl 發表於 2019-4-3 11:54

最重要想知外型
邊個舒服 D ?

via HKEPC Reader for Android

TOP

回覆 105# bobopig

beats 都未出
我暫時用AP 都覺得冇問題幾好

TOP

TOP

就有啦
tere 發表於 2019-4-4 12:36

1988 ??????
加多五百幾, 夠買兩對 ap2019了

via HKEPC Reader for Android

TOP

就有啦
tere 發表於 2019-4-4 12:36


咁樣出黑色!但夾耳唔爽。

TOP

beats係唔係無得無線叉電?

TOP