依家見報導話…唔係單純顏色問題可以解決  
係連工具列 有 d 字都被瀏海打斷  

MacBook Pro 「瀏 ...
ayacalip 發表於 2021-10-28 00:32



    粒U真係勁,但外觀真係垃圾,好似我本來等左今年更新好耐,見到咁情況都要考慮下,唔係必需要換

TOP

呢部係for production用, 真係要用就唔會因為 M額唔買
今年macbook pro 係呢幾年最有誠意之作, 同級notebook / laptop 基本上無乜邊部好過佢

TOP

M字額其實係唔會阻礙使用, 最主要都係樓主嘅心理障礙.

至於嗰粒晶片, 我只會話Intel, AMD同NVIDIA做多兩年都唔會做到佢依家咁嘅效能, 要唔要用, 就自己再諗諗啦.

TOP

呢部係for production用, 真係要用就唔會因為 M額唔買
今年macbook pro 係呢幾年最有誠意之作, 同級noteboo ...
silvester 發表於 2021-11-1 13:07


我覺得同价位Desktop都未必夠砌

TOP

我吾急用,仲等緊分析甘多個config之間的使用差異
舊年本來一直等M1, 佢太遲先肯放16/512出黎,我miss左等吾切

本來年初就打算等下一代M2算,點知家下M1 Pro价位甘貼近M1, 其實係合乎我預算

個外殼超級"懷舊"好啱我,補償到我當年吾舍得買Apple notebook的遺憾

TOP

淨係desktop 有啫, App full screen 沒,不過個M 字額都真係大得滯,

TOP

又冇乜野....反正 menubar 中間好多時候都唔會用到
mon"大"左,條邊窄左仲好
反而冇左條 Touch Bar 就有好有唔好....
play 片成日會用到佢黎 navigate

TOP

果喇叭好正,M字額已經不重要 xd

TOP

我吾急用,仲等緊分析甘多個config之間的使用差異
舊年本來一直等M1, 佢太遲先肯放16/512出黎,我miss左等 ...
tamalemon 發表於 2021-11-2 11:30



    反而想佢個 KB 邊幼, 打字大D舒服D.

TOP

反而想佢個 KB 邊幼, 打字大D舒服D.
bobopig 發表於 2021-11-4 08:51


已經係full sized key
你仲想佢D掣再大?

TOP