maq 當前離線
中級會員
TOP
KinChungE 當前離線
長老會員
又係壞Mon, 又係LG panel??? 真係好煩, 生果有冇可能伸走佢搵簡好啲supplier? chinwah 發表於 2015-3-10 01:31
Andysland 當前離線
hkcs007 當前離線
進階會員
宜家所謂既上門整仲係咪上黎睇左部機又走去收部機返去整好先比你! 定係已經改善左。 ... ar2 發表於 2015-3-10 00:28
ar2 當前離線
Imac apple care係onsite 換parts... hkcs007 發表於 2015-3-12 13:39
整身imac 有上門, 但有一排 wah fung 唔夠人,佢地上門整變左收返去整。 ar2 發表於 2015-3-12 17:08
斯卡X 當前離線
哈哈哈
3個月禁快就壞﹖APPLE品質…… maq 發表於 2015-3-12 11:14
monoceros 當前離線
squallchan 當前離線