tongtoms 當前離線
中級會員
TOP
littlemr 當前離線
bugsbugs 當前離線
想問下粒電用到幾耐? 佢耐D定AIR耐D? leong0614 發表於 2012-11-3 14:54
polyfaces 當前離線
dvd-rw 當前離線
進階會員
岩岩做test 有殘影問題 準備換機 littlemr 發表於 4-11-2012 00:23
DantiumW 當前離線
岩岩做test 有殘影問題 準備換機 littlemr 發表於 2012-11-4 00:23
另外樓主話用番NATIVE RESOLUTION會仲快. 我今日試RMBP見到佢RESOLUTION個SETTING有最適合RETINA 同 XXXX X ... DantiumW 發表於 2012-11-4 22:53