d色好靚

TOP

已入 :)
請問下有冇check光點死點既APP?

TOP

想問下粒電用到幾耐?
佢耐D定AIR耐D?
leong0614 發表於 2012-11-3 14:54


應該mbp耐d

TOP

回復 22# littlemr

自己用 powerpoint 整....

TOP

有冇人知點CHECK係3星MON定LG?
15“個方法用唔到...

TOP

岩岩做test 有殘影問題
準備換機

TOP

岩岩做test 有殘影問題
準備換機
littlemr 發表於 4-11-2012 00:23



    肯換?? 駛唔駛咩條件先換得?

TOP

岩岩做test 有殘影問題
準備換機
littlemr 發表於 2012-11-4 00:23



    13" 都有殘影問題?! 我今日仲差D買左...

TOP

另外樓主話用番NATIVE RESOLUTION會仲快.
我今日試RMBP見到佢RESOLUTION個SETTING有最適合RETINA 同 XXXX X 1600.
不過佢1600果個解像下面會話影響效能,我唔係好明

TOP

另外樓主話用番NATIVE RESOLUTION會仲快.
我今日試RMBP見到佢RESOLUTION個SETTING有最適合RETINA 同 XXXX X ...
DantiumW 發表於 2012-11-4 22:53


Native resolution 是要用另外一些 software 開啟的

TOP