本帖最後由 ayacalip 於 2021-10-19 15:37 編輯
樓主係咪想要返條粗邊?

要M額,定要粗邊
deep.rich 發表於 2021-10-19 14:57

咁你又會唔會認為咁幼條邊係一件好事?     

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 8# marcochl

我個人係實用派,所在以覺得係好咗
不過一定有其他人着重美感多啲,寧願少啲 display
希望 Apple 會滿足埋佢地啦

TOP

本帖最後由 pongpongs 於 2021-10-19 18:06 編輯

其實有番hdmi 係幾好既,mpb定位係流動性,之前四個都usbc 既時候,如果手上無蕉,都幾kick架。
依家咁樣,叫做聲3.5mm,畫hdmi,裝置過野有sd 同airdrop,就算兩手空空齋機都夠用多數場合。

TOP

回覆 7# goshigoo


    係啊 一貫手段 整走之後慢慢給翻你

TOP

訂咗了。當解悶啫,玩厭快啲放咗佢都係花費一千幾百,
駛乜鬧到咁認真。

TOP

to be honest...iPhone都係咁...
你會唔會因為呢樣野就放棄唔用iPhone先?

當然如果對於有強逼症ge人, 一定接受唔到
我都覺得唔係好睇, 不過佢個Notch somehow係replace緊"MacBook Pro"

今天ge蘋果已經唔係行Steve Jobs/Jony果套美學, 所以當佢係一部Powerful Laptop就好

TOP

本帖最後由 ayacalip 於 2021-10-27 21:59 編輯

實物圖:
大家唸清楚,係咪真係接受到先….

不問工作機實用主義者了,想問外觀主義者…真係接受到咁既凹m額係工具列度?

Uploaded_via_HKEPC_IR_Pro_iOS(AFE60).jpg

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

本帖最後由 ayacalip 於 2021-10-27 22:01 編輯
to be honest...iPhone都係咁...
你會唔會因為呢樣野就放棄唔用iPhone先?

當然如果對於有強逼症ge人, 一定 ...
fkf 發表於 2021-10-20 12:00

iPhone 瀏海我就真係完全接受到喎!
因為佢頂上工具列,瀏海分兩邊左右空間,真係善用得唔錯,個人感想….

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)

TOP

回覆 17# ayacalip

如果有方法令到成條 Bar 變左黑色呢?

TOP

to be honest...iPhone都係咁...
你會唔會因為呢樣野就放棄唔用iPhone先?

當然如果對於有強逼症ge人, 一定 ...
fkf 發表於 2021-10-20 12:00



    試左機, 用緊果時完全唔會留意到個M字額...要鬧既可以試左實物先再鬧

TOP