最近想買支工作用既電筒,之前見過有人用一支有埋綠色laser同圓形既電筒。想問有無人知係咩model?

TOP

最近想買支工作用既電筒,之前見過有人用一支有埋綠色laser同圓形既電筒。想問有無人知係咩model? ...
♀ZENKI♂ 發表於 2025-10-6 00:25



   我有支綠色laser閒置, Pls PM
沙, kowloon中

TOP

之前上山試筒
...
手機相, 全部鎖WB 1/15s ISO3200
nelsonlee130 發表於 2024-2-7 10:46 PM


趁天氣凍又上山試筒

D6E SFP55 ~3v65A

可以參考舊PO分別

TOP

本帖最後由 ttmen 於 2025-10-25 18:14 編輯
趁天氣凍又上山試筒

D6E SFP55 ~3v65A

可以參考舊PO分別
nelsonlee130 發表於 2025-10-21 20:14



最近買東東海,1支小笨雨 1148d 1支冬瓜 NBT160
2支用 21700唔夠膽用46950 46120

TOP

RE: 想問吓呢度有無人玩吓電筒?

回覆 924# ttmen

點解 46電正喎

冬瓜應該係用飛翔驅動?
其實可以買晒小笨雨
技術含量差太遠
條友以前係 比亞迪engineer
47mm ~v2.4用升壓恒壓電路
v3.0 開始升級做降壓恒流電路(buck+FET)
3v~20A穩定輸出+極亮直驅根本無對手

power-bank-with-sfp55-vs-darkness-v0-mshbpwbpchwf1.jpg

LED我嚟緊會換NBD110
同樣三安55mil 5×5 但整體輸出再高效少少
極限~70A 近30000lm

TOP

總算遇到有香港ching玩 大火力

TOP

925#
驚爆,冬瓜是飛翔安德魯1

TOP

回覆 927# ttmen

ching你枝小笨雨係閒魚直接搵佢買 定其他平台?
閒魚真係好蝦人用

TOP

928#
是同小笨雨買又買左支d5e ntb50

TOP

回覆 929# ttmen

ching我見你都買過好多筒喎
幾時po張全家福

TOP