其實你哋係咪做生意的= =
doppelganger 發表於 2020-1-2 20:41



做生意?梗係唔係啦!有咩生意做喎?
純粹喺度同同好討論吓咋嘛!

TOP

有,不過係有味道既電影,想當年錄影帶時代,去買帶時撞正便衣拉檔主時几乎奶野. ...
thomas6681 發表於 2020-1-2 17:02



吓~~
咁就唔係同好嚕

TOP

回覆 458# tsehung

有的

幾多套無數過...不得幾十T 就點都有

TOP

最近唔見咗支SF E2L AA......

TOP

我支20年前Surefire 9n,ni-cd充電出左水,有冇鋰電換?

TOP

有無有埋側燈嘅推薦
THX

TOP

本帖最後由 虎虎 於 2020-7-6 23:02 編輯

買完呢兩枝,好似都冇乜興趣再睇其他電筒了。

TOP

買完呢兩枝,好似都冇乜興趣再睇其他電筒了。
虎虎 發表於 2020-1-7 01:15


X80GT我都有,不過太過范光無咁好玩,
W30就係好野嚟,家陣已經下咗架有錢都買唔到哪
好彩我都唔執輸,早輪都都整番支者

Screenshot_20200107_101733_com.baidu.netdisk.png

Screenshot_20200107_101453_com.baidu.netdisk.png

Screenshot_20200107_101129_com.baidu.netdisk.png

TOP

Torch-1.png

電筒都搞到咁複雜?

我就剛買了一支回來作日常粗用,貪佢平平地,又有番咁上下品質。

TOP

2019最後一筒

TOP