回覆  tsehung

你指東煩? 仲有邊間介紹? 最好近羅湖口岸 .
Kin_2012 發表於 2019-12-28 19:05



深南,今日先去完,過咗關行5分鐘就到

TOP

想只係買個尾制,
寄集運/代收甚至朋友屋企都落唔到單
StAsh818 發表於 2019-12-28 19:55



天貓?
近來係有d問題,搵第二d淘X店再試吓啦(唔屬於天貓嗰d)

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

一般人玩 xt11s 戰術電筒已經好夠,三百幾蚊

TOP

回覆 384# Lara-Croft
因為1100流明太流行周街都係,幾十蚊都有交易,所以我先想買支2300-3000lm玩

TOP

本帖最後由 Lara-Croft 於 2019-12-28 23:23 編輯
回覆  Lara-Croft
因為1100流明太流行周街都係,幾十蚊都有交易,所以我先想買支2300-3000lm玩 ...
doppelganger 發表於 2019-12-28 23:12


通街都係唔係問題,最緊要岩自己用,俾支十萬流明射到冥王星既電筒你,又有乜用 ?

高流明,發熱大,用電急,好睇唔好用

萬一射到人,到時麻鬼煩

TOP

通街都係唔係問題,最緊要岩自己用,俾支十萬流明射到冥王星既電筒你,又有乜用 ? ...
Lara-Croft 發表於 2019-12-28 23:18


點講好呢
其實我有幾支led電筒,但就是冇一支見得人嘅,再買反來又唔係真係有須要才買,只係為玩而買,但買支太大流明又真係唔知做咩,太細又不如唔買,mezzolX8R-L唔貴又夠光,可惜現在不送HK

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 381# tsehung

見佢登記收件系統都無, 想問穩唔穩陣?
另外取件時要唔要實名對証件等等...?

TOP

回復 370 #thomas6681

師兄用咩渠道運落黎或可否比淘寶link我想買電筒

via HKEPC Reader for Android

TOP