我自己用開呢支 都唔錯..
滑鼠走光 發表於 2013-10-9 18:32


開高亮檔係咪一定好快熨手?呢支我都幾鍾意,不過冇則按開關,真係好平

TOP

想買支單車用,有咩推介~
最好有Usb叉電xDD(有冇架)
barickcyli 發表於 2013-10-14 18:29


當然係我推薦嘅CM-5,性價冇得頂

TOP

好用嗎
滑鼠走光 發表於 2013-10-14 19:29



    聽日先出貨=.=

TOP

回復  ttmen

how much is this, ching?
avdaemon 發表於 2013-10-14 18:33



人仔238
Review
http://budgetlightforum.com/node/24809

TOP

想買支單車用,有咩推介~
最好有Usb叉電xDD(有冇架)
barickcyli 發表於 2013-10-14 18:29

當然係我推薦嘅CM-5,性價冇得頂
avdaemon 發表於 2013-10-14 20:00


另一支大牌子出品 [JETBeam/捷特 JET-III ST T6 骑行者强光手电 425LM 18650×1] 195RMB


[Klarus凯瑞兹 ST2C XM-L2 18650户外强光手电筒 820流明] 255RMB

TOP

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

DEAL21-A43840849000.jpg

我就用呢支. 電筒最我鐘意平時放係度時能夠同身邊環境融為一體!

TOP

當然係我推薦嘅CM-5,性價冇得頂
avdaemon 發表於 2013-10-14 20:00


個人好憎呢 d 無段調光又無記憶既設計
full power 又熱得濟, 時間又短
想調光, 調得來又蚊瞓, 又唔知調到幾多 %, 使用時間又無數預

TOP

好似好勁,OK OR NOT GA
barickcyli 發表於 2013-10-14 20:45


好似 aic ma
要買, 買返出名 d 既大陸 diy 廠家, 前面有 ching 提到 eagle eye 都唔錯

TOP