mia cucina都係煤氣公司出架,
我個次係喺煤氣公司既showroom睇既,
行中高檔路線,
我又無特別問,係咪全線 ...
lai.areon 發表於 2017-12-4 18:48


原來係咁..唔該師兄
等我行下showroom睇下先
我上網睇左,啲爐都幾靚仔

TOP

TP

TOP

煤氣爐都係煤氣公司最多款架啦

TOP

火水泵氣果D, 大排檔都用,夠晒力

TOP

我都想揾,我用石油氣,有冇介绍

TOP