整完隻1/144 GP03D大約一年 中間有順手買些少但完全冇幹勁
好耐未試過禁長時間冇惦模型, 完全就係PTSD
正好見到有個Youtube channel講大陸模型, 剎帝利 / 京密煞 / GP02A
先諗起上年雙11我都買左隻酸漿果, 當復康訓練拎左出來砌, 暫時只完成骨架
以前我有買過Bandai既MG GP02A, 暫時感想係: 天同地上的屎坑
作為1:100價錢相約, 如果想買GP系列既選擇, 呢隻嬴哂. 雖然2者出既時代有差直接比唔公平
所以趨姑且唔提bandai果隻根本企唔穩, 拎唔起個盾同支炮會墜既問題, 而係比較作為模型本身
首先呢骨架既detail極多, 一件part上各種浮雕部件明顯同Bandai既通用骨架差距大, 如果上埋色魅力冇得比
相信係因為呢隻既骨架只為呢隻出, 可以大搞特搞. 而B社通用骨架結構會翻用, 唔會為機體各自設計特色
其次係骨架既疊堆結構同分色都做得好足, 見唔到的地方都比足金屬色骨架同展開構造, 除左上述原因之外估計係成本控制問題
但既然大陸既細廠都做到....B社係咪就有必要賺到禁足......
之後就係膠料質感問題, 暫時砌完既骨架膠感唔重, 骨架色表面似有做過基本打磨一樣即使唔加工都入得眼
B社既骨架膠料...砌過都知, 唔數臭佢了...
本來幾年前砌過壽屋/青鳥/千值既模型見識過咩叫塑膠垃圾, 仲覺得B社產品係良心之選
不過之後開始出現騙錢獸, 走樣既metal build, 直到發怖PG nu, 我對呢間野都冇咩好感
而家再比較大陸D廠仔都可以做到感就對B社感到些許失望
再睇返介紹大陸模型既Youtube post (日文), 出奇地大部份留意都唔係指責海賊版,
而係批評"B社質量差賣大便", "高達fans不等於笨大fans", "笨大自作自受" 等等
感覺11區既人都受夠笨大獨佔高達版權+質量低下既問題
感覺呢隻需要上油既必要性不大, 淨低的感想等完成再補 |