buddy25 當前離線
進階會員
原帖由 kkyau1984 於 2008-11-10 14:32 發表 你係指乜type的舊客戶? 係3 mobile的舊客戶定係3.5g的舊客戶??
TOP
gtastegirl 當前離線
中級會員
孔明仔 當前離線
你認真就輸了 ...
EPC義工團
Whitepig 當前離線
Banned
Hippo 當前離線
原帖由 Whitepig 於 2008-11-10 17:40 發表 3仔好慢架, 太多iphone
boy1628 當前離線
原帖由 De_N_N_iS 於 2008-11-9 14:25 發表 唔係講可以 call 上 cs 叫人開番快d咩
原帖由 rhkl 於 2008-11-9 12:54 發表 無論點,無證據,你想講乜?
c0232076 當前離線
原帖由 孔明仔 於 2008-11-10 16:38 發表 岩岩都出左 , 98蚊1個月, 188蚊Maximum 簽24個月, 包HSDPA Modem 本來佢都屈我出2個number , 我唔肯, 講多幾講佢就俾我淨出上網plan
eddiehkhk 當前離線