原帖由 kkyau1984 於 2008-11-10 14:32 發表


你係指乜type的舊客戶?
係3 mobile的舊客戶定係3.5g的舊客戶??


sorry....無刻意問...
因為我兩樣都係....

TOP

樓主有冇單張或web site可以睇下,我想睇下d詳細條款呢…

因為咁平而又唔限制上下載又唔block port,如果太多人係附近同時上下載大容量檔案,是會十分嚴重地影響其速度,就像打風時用手提電話的現像,而且他們可能會吸引了一些家用寬頻用家轉投,其負荷量將會大增,而家3hk似乎係用緊一個唔多合理的做法去搶生意,所以我想看看其詳細條款,因為雷曼事件,現在造什麼也要小心一點,眼見為實。

TOP

岩岩都出左  , 98蚊1個月, 188蚊Maximum 簽24個月, 包HSDPA Modem
本來佢都屈我出2個number , 我唔肯, 講多幾講佢就俾我淨出上網plan

[ 本帖最後由 孔明仔 於 2008-11-10 16:39 編輯 ]

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回覆 84# 的帖子

iphone同hsdpa modem好似唔同APN, 聽講速度係有分別的

TOP

原帖由 Whitepig 於 2008-11-10 17:40 發表
3仔好慢架, 太多iphone

但係有幾多人真係用緊來上網 ?

TOP

原帖由 De_N_N_iS 於 2008-11-9 14:25 發表
唔係講可以 call 上 cs 叫人開番快d咩

冇用,佢地睬你都傻.

TOP

原帖由 rhkl 於 2008-11-9 12:54 發表


無論點,無證據,你想講乜?

3仔好慢呀,明唔明.

TOP

原帖由 孔明仔 於 2008-11-10 16:38 發表
岩岩都出左  , 98蚊1個月, 188蚊Maximum 簽24個月, 包HSDPA Modem
本來佢都屈我出2個number , 我唔肯, 講多幾講佢就俾我淨出上網plan

等緊你既執告 周圍行下試下睇下收得好唔好  如多epc 既brother 會感謝你^^

TOP

我現在用緊部 3HK 台的3.5G(3.6MB 速度) 電話經 BT 連結部 901 來上網,十分暢順。

TOP