D-link DAP 2695?
http://www.dlink.com/us/en/busin ... nd-poe-access-point

不過好似仲貴過隻router

TOP

D-link DAP 2695?


不過好似仲貴過隻router
hknehemiah 發表於 2014-5-11 00:48


呢隻野用 48V PoE 喎, 你隻 PoE switch 行 48V 嗎?

TOP

回覆 72# keis


Oh, yes, you are right.  This one only support 802.3at (PoE +) rather than 802.3af (standard PoE).

TOP

D-link DAP 2695?


不過好似仲貴過隻router
hknehemiah 發表於 2014-5-11 00:48


家用太強喇 屋企最多5手機 2pad 。等下半年應該有廠出 家用AC ap。
雖然EPC有好多人用i7做文書機。

TOP

回覆 74# ococ


   

TOP

家用太強喇 屋企最多5手機 2pad 。等下半年應該有廠出 家用AC ap。
雖然EPC有好多人用i7做文書機。 ...
ococ 發表於 2014-5-11 11:03


有數好計, 手機平板可以用到大流量既野頂多係 video streaming, 串流 1080P 一般 bitrate 係 8-30MB, 最高需求位於大約 240Mb 左右, 干擾唔大的話, 一部 300n AP 都夠用有凸.
11ac 除左行 5G 比較小干擾之外, 如果唔係有 pc, notebook 要經 wifi 要做大檔案交換的話, 用家其實無乜實際得益.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

之前用緊DSR-1000N,今日手痕轉咗AC68U,同商用入門級比唔差,個VPN又易SET過1000N ...
jozifkwan 發表於 2014-5-11 20:27



    SSL VPN O既分別

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

奇怪之前 ac68u 唔係話好多bug 咩?
爬過下文,又唔係話好多bug fix post 出左
但呢刻逢有人問router 如果ac68u on list 就個個都recommend ac68u

最好笑係隻 R7000 又靜番晒 (斷線bug 唔知解決左未)

老實講,on list 呢三隻都唔好要
起碼就咁掃番呢半年 R7000 & AC68u d post, 呢兩隻獲氣多到爆
WRT1900AC 就睇多幾個月再算

TOP