原帖由 kkyau1984 於 2008-11-10 11:37 發表


即係點
舊客戶都要出兩個no.?
唔係好明


佢話 $188...呢樣野....係 for 新客戶 only
舊客戶(可能for我only...HAHA)....要出要一次過出兩個number...
佢都傻嫁....我搵人出好過....

[ 本帖最後由 buddy25 於 2008-11-10 11:56 編輯 ]

TOP

3HK 而加收得咁差,
幾平幾快都無用...

TOP

3HK 冇block port丫嘛~
3HK 冇收預繳丫嘛~
3HK 冇收隧道費丫嘛~

但我都係揀番SMV~

TOP

原帖由 stdy 於 2008-11-10 11:59 發表
3HK 冇block port丫嘛~
3HK 冇收預繳丫嘛~
3HK 冇收隧道費丫嘛~

但我都係揀番SMV~


stdy 大大
知唔知 smv....咩plan??

TOP

原帖由 buddy25 於 2008-11-10 12:01 發表


stdy 大大
知唔知 smv....咩plan??


$188 一個月  另加$12 隧道費
簽24個月, 預繳6個月。
有隻HSDPA手指俾你, 但有sim lock.
無限3.6M 上網但有Block port (P2P,BT..)
不過so far 都幾穩定同快~
我感覺良好.

TOP

原帖由 stdy 於 2008-11-10 12:27 發表


$188 一個月  另加$12 隧道費
簽24個月, 預繳6個月。
有隻HSDPA手指俾你, 但有sim lock.
無限3.6M 上網但有Block port (P2P,BT..)
不過so far 都幾穩定同快~
我感覺良好.


speed有幾快...????
我3hk....150k - 220k (不過今日慢番好多....唉)
不過真係要睇地區
有日我個fd...o係黃埔收唔到...都要我借3俾佢.....(和記地頭...haha)

TOP

原帖由 stdy 於 2008-11-10 11:59 發表
3HK 冇block port丫嘛~
3HK 冇收預繳丫嘛~
3HK 冇收隧道費丫嘛~

但我都係揀番SMV~

冇BLOCK PORT會唔會揪後算賬架

TOP

原帖由 luna 於 2008-11-10 13:49 發表

冇BLOCK PORT會唔會揪後算賬架

我諗唔會gei, 暫時未聽到有user report

TOP

原帖由 buddy25 於 2008-11-10 11:55 發表


佢話 $188...呢樣野....係 for 新客戶 only
舊客戶(可能for我only...HAHA)....要出要一次過出兩個number...
佢都傻嫁....我搵人出好過....


你係指乜type的舊客戶?
係3 mobile的舊客戶定係3.5g的舊客戶??

TOP

原帖由 stdy 於 2008-11-10 11:59 發表
3HK 冇block port丫嘛~
3HK 冇收預繳丫嘛~
3HK 冇收隧道費丫嘛~

但我都係揀番SMV~

收唔到比100mB你都冇用

TOP