HKBN, 新客(私樓) 可以做到幾平?
之前用開PCCW 30MB, 因為renew contract個price not so good,
想轉ISP, 唔會B野
另問, 未用過HKBN
1. 會有modem的嗎?
2. 條cable點行法? 可唔可以經pccw個電話盒出線.
3. 轉IP 係唔係好煩GA(logout後要等15 mins, 改mac address, etc..)
4. 可能長開Server, port 80, 21, vnc, webmin, 要common ports open.
5. SMTP out 有限制嗎? 每日有500 – 1000個email 要出.
Thank you!! |