86 面板AP 試下鬆螺絲, 冇咁貼牆盒....
比佢後面有位散熱....

之前教左朋友佢加左幾隻介子...
佢話有改善....

TOP

回覆 61# VV


唔該先.
不過, 我發覺 TPLink 仲有另一個問題, 佢 block 左某D訊號, 部 iphone connect 唔到 printer.

見 netgear D 舊款 AX1800既 網上阿瑪有平, 訂左隻等運到.  
netgear 果隻大D, 可能散熱會好D, 但唔知可唔可以裝入86插座, 必要時自己畫個架比佢裝落去.

如果OK既, 可能換埋另外既面板.

TOP

照咁睇系咪拉lan 線加 cheap cheap AX router 做AP 實際過用mesh?

TOP

照咁睇系咪拉lan 線加 cheap cheap AX router 做AP 實際過用mesh?
1phone 發表於 2022-12-2 01:59



問題係 LAN 線要一開始裝修就鋪定, 否則就要走明線, 好多人都唔想, 所以早期至會有電貓.

Mesh 都係想解決本身無鋪線, 而又想加大 wifi 既範圍.  
但我唔 sure 佢同以前既 extender 作用有幾大分別.

TOP

回覆  VV


唔該先.
不過, 我發覺 TPLink 仲有另一個問題, 佢 block 左某D訊號, 部 iphone connect 唔到 p ...
Super169 發表於 2022-12-1 21:48



行mesh主要係無縫轉signal,不過AX1800應該都係要靠鋪線
如果要玩wireless backhaul就要揀三頻款先夠做

講真我覺得而家美亞Netgear/Asus/Linksys啲mesh嗰價先叫做合理

TOP

樓主跟返15樓安排就可以了。不過頭房主機去客廳副機可以考慮將隻入牆poe-AP換反RJ45插座,用patch cable 連接變回wired backhaul。而尾房要遷就供電位就用wifi mesh。

TOP