回覆  mooninman

請問帥兄,你是用哪一個網絡商玩Nintendo Switch?
darknight1234 發表於 2018-8-24 10:45



    CSL

TOP

回覆 61# mooninman

請問有什麼方法可以轉NAT:A ?  我剛剛從SMT轉會了CSL,router用ASUS 4G-AC68U。Thx

TOP

回覆  mooninman

請問有什麼方法可以轉NAT:A ?  我剛剛從SMT轉會了CSL,router用ASUS 4G-AC68U。Thx ...
darknight1234 發表於 2018-8-24 13:26



    你要隻ROUTER有得做SS client連接SS server
好似我用Padavan  將PS4同SW個mac打入dhcp固定左ip 再係router SS client到選擇邊個ip要走SS server
如果你個SS server有Public IP就會變成NAT A 就算SS server係單層NAT後面都可以會做到NAT B

之於SS server點黎 自己起或租 我就係google cloud同公司起

TOP

回覆 63# mooninman

ok thanks!  不過都幾難搞下

TOP

用到3HK卡~ 岩岩幫你TEST左 B1+B3都CA到 B7 3HK我收唔=[

澳水實測過B1/B3/B7 既Combination都CA到 ...
ttttingggg 發表於 2018-8-22 02:34


師兄, 我岩岩用LG入工模睇, 收到兩條都係 b40 TDD2300, 睇黎我同澳水M1無緣, 諗緊出港版M1定華為B525好

TOP

回覆 65# E.K.

你主要屋企用既B525都係好選擇~ B525 有support 2CA B40+B40

M1 機出既wifi有D弱~(再駁router另計

TOP

本帖最後由 E.K. 於 2018-8-25 01:04 編輯
回覆  E.K.

你主要屋企用既B525都係好選擇~ B525 有support 2CA B40+B40

M1 機出既wifi有D弱~(再駁ro ...
ttttingggg 發表於 2018-8-24 23:45


岩岩再睇都收到B3同B7, 佢係B3,B7,B40 跳黎跳去, 9點幾果陣就收B40同B40, 依家1點幾就多數收B3同B7, 有時只收到其中一個BAND.. 咁樣會唔會用港行M1會好過華為B525?

TOP

岩岩再睇都收到B3同B7, 佢係B3,B7,B40 跳黎跳去, 9點幾果陣就收B40同B40, 依家1點幾就多數收B3同B7, 有時 ...
E.K. 發表於 2018-8-25 00:56



    可以telnet 用AT comand lock死

M1可以教你set, B525冇研究

TOP

本帖最後由 E.K. 於 2018-8-25 14:35 編輯
回覆  E.K.

你主要屋企用既B525都係好選擇~ B525 有support 2CA B40+B40

M1 機出既wifi有D弱~(再駁ro ...
ttttingggg 發表於 2018-8-24 23:45

請問如果再駁router有冇邊隻好? 我依家用緊tp link MR-3420 係咪唔夠用?

同埋如果router 駁lan 線俾電腦係咪會足速? 因為我Tethering個位有100Mbps, 電腦位收wifi 得果2X Mbps

TOP

請問如果再駁router有冇邊隻好? 我依家用緊tp link MR-3420 係咪唔夠用?

同埋如果router 駁lan 線俾電腦 ...
E.K. 發表於 2018-8-25 14:19



    你試左隻舊router效果如何先,唔夠用先再買

你手機tethering出黎 wifi信號弱係正常 lan線當然最足速,但我相信駁左router後 個wifi一定強過你手機射

TOP