mooninman 當前離線
進階會員
回覆 mooninman 請問帥兄,你是用哪一個網絡商玩Nintendo Switch? darknight1234 發表於 2018-8-24 10:45
TOP
darknight1234 當前離線
初級會員
回覆 mooninman 請問有什麼方法可以轉NAT:A ? 我剛剛從SMT轉會了CSL,router用ASUS 4G-AC68U。Thx ... darknight1234 發表於 2018-8-24 13:26
E.K. 當前離線
中級會員
用到3HK卡~ 岩岩幫你TEST左 B1+B3都CA到 B7 3HK我收唔=[ 澳水實測過B1/B3/B7 既Combination都CA到 ... ttttingggg 發表於 2018-8-22 02:34
ttttingggg 當前離線
回覆 E.K. 你主要屋企用既B525都係好選擇~ B525 有support 2CA B40+B40 M1 機出既wifi有D弱~(再駁ro ... ttttingggg 發表於 2018-8-24 23:45
岩岩再睇都收到B3同B7, 佢係B3,B7,B40 跳黎跳去, 9點幾果陣就收B40同B40, 依家1點幾就多數收B3同B7, 有時 ... E.K. 發表於 2018-8-25 00:56
請問如果再駁router有冇邊隻好? 我依家用緊tp link MR-3420 係咪唔夠用? 同埋如果router 駁lan 線俾電腦 ... E.K. 發表於 2018-8-25 14:19