申請完先問????????? TILL !!!!!!!!!!!!!!!!

TOP

mobile.three.com.hk
出呢個畫面
andyho8 發表於 2012-7-26 10:51



你呢部係咪華為 pocket wifi?我見到你呢個post 都立即登記左!10/8 先用到!

點set apn架?

我d/l 埋 HSPA Connection Manager,跟住呢個網set apn。
http://macuknow.com/node/4099

但係我無Advanced Management 呢個制。唔知係咪張sim 未用得無得set。

TOP

回復  ontheway

梗係唔係啦.
$51 1300分鐘, 另外有1G 流量用架
無限速. 最高試過有6Mbps
絕對比甚麼電訊 ...
winsel 發表於 2012-8-2 23:57


呢串討論有兩種 Plan大家要留意!
一種係 $51 剩所謂無限數據, 另一種有通話分鐘及 1GB 數據量!

有 1GB 數據量o既要注意, 過左 1GB 要 $890* 先封頂, 仲要係 over 十幾MB 已經到頂 *(大約,肯定是$800以上)
另不可設定過 1GB 停數據, 過 1GB 亦不會有任何提示, 自己要小心 D....

TOP

你呢部係咪華為 pocket wifi?我見到你呢個post 都立即登記左!10/8 先用到!

點set apn架?

我d/l 埋 ...
edward_2000_hk 發表於 2012-8-7 22:41


你部有無鎖的?
你CAP 你個畫面黎睇下

TOP

回復 64# andyho8

My pocket wifi is Netvigator E5838 and it is unlocked by flashing Huawei Firmware.

Photo upload later after work.

TOP

本帖最後由 edward_2000_hk 於 2012-8-11 00:44 編輯

Deleted
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

本帖最後由 edward_2000_hk 於 2012-8-11 00:46 編輯

Deleted
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

洗唔洗畀$12隧道費
edward_2000_hk 發表於 2012-8-4 00:37



不需隧道費

TOP

等張sim聽日12:00開通左, 試下set apn

TOP

51蚊咁平, 咩plan黎...

TOP