原帖由 特警仔 於 2008-11-9 22:30 發表
唔駛買手機都可以join呢個Plan???


唔駛買手機,但係要帶6個月內固網寬頻帳單......

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 zivtong 於 2008-11-10 01:26 發表
一直錯區都可以一直講落去..
勁呀



係咩.... Sorry.... 煩請版主做野,小弟萬分抱歉.....

TOP

話說頭先7點左右經過旺角見到有人拎住部1000H咁上下既機插住支3.5G手指企左係度用

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 namename 於 2008-11-10 01:31 發表
話說頭先7點左右經過旺角見到有人拎住部1000H咁上下既機插住支3.5G手指企左係度用



一定唔係我,因為我係901同埋我係坐係度用.....Hahahahahhaha!!!!

TOP

我想問linux機用唔用到?

TOP

o岩o岩打上cs問...
佢話要一次過出兩個no.
先用到呢個價??~~~!!!!!
可能樓主你係新客戶...

TOP

原帖由 buddy25 於 2008-11-10 11:22 發表
o岩o岩打上cs問...
佢話要一次過出兩個no.
先用到呢個價??~~~!!!!!
可能樓主你係新客戶...


即係點
舊客戶都要出兩個no.?
唔係好明

TOP