原帖由 apychan 於 2008-11-9 19:56 發表
ipc.three.com.hk
mobile.three.com.hk

有兩個apn
試下邊個快d
我都諗住上台



mobile.three.com.hk won't work... it is for mobile phone.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

巴打我想問下點用vpn駁番nb呀?同埋BandLuxe C120 香港岩唔岩用? HSDPA/WCDMA at 2100
l HSDPA 7.2Mbps
l EDGE/GPRS/GSM at 850/900/1800/1900
l USB interface
l Very attractive size – easy to carry
l OS Support: Vista, XP(SP2), 2000(SP4), Mac
l 4 colors LED indication
l CD-free installation
l SMS

TOP

唔駛買手機都可以join呢個Plan???

TOP

原帖由 特警仔 於 2008-11-9 22:30 發表
唔駛買手機都可以join呢個Plan???

係...

TOP

原帖由 pikcheong 於 2008-11-9 22:18 發表
麻煩樓主去
www.speedtest.com.hk
test 下

同意

TOP

今日經過3Shop,都唔見佢promote樓主講o個個plan既,係咪要主動出聲先有架?

咁不如用SMV喇

TOP

今日去出,E180得白色,已定明日黑色有貨便出。
E180 free
WiFi 任用 SORRY, 係唔包WiFi, 要另加$28個月
3G月費$98 + $12 50M用量
50M以上 $188 上限(不用再加 $12)
24個月合約。

更正

[ 本帖最後由 vrb 於 2008-11-10 20:56 編輯 ]

TOP

原帖由 vrb 於 2008-11-10 00:42 發表
今日去出,E180得白色,已定明日黑色有貨便出。
E180 free
WiFi 任用
3G月費$98 + $12 50M用量
50M以上 $188 上限(不用再加 $12)
24個月合約。


WiFi??? .... Sales哥哥冇講我知喎,詳情講ching講下唔該......

TOP

原帖由 greatedmond 於 2008-11-10 00:10 發表
今日經過3Shop,都唔見佢promote樓主講o個個plan既,係咪要主動出聲先有架?

咁不如用SMV喇


其實未有大Promote陸架,但係舖入面應該有細ad...問下sales們一定有!!!

TOP