本帖最後由 IGO 於 2024-9-30 11:45 編輯
頭先hkbn打黎續約,我就下年一月到期

$79蚊40個月200m,送28張1GB 亞太區 globle sim + 6個月hkbn save(3 ...
edwin5415 發表於 2024-9-21 11:11



    係味send 左cut form 之後打黎?
同埋C兄之前係咪用100BB 果個plan?

TOP

本帖最後由 edwin5415 於 2024-9-30 19:56 編輯
係味send 左cut form 之後打黎?
IGO 發表於 2024-9-30 19:44


未到期架,25年1月先完,無send cut form,$1蚊100m@24個月

再之前有次打黎報$119@1000m@40個月,
送AX Router(唔使還), hkbn save 6個月, Global Talk, 4.5G 10GB 數據 流動通訊

TOP

懷疑依家SEND CUT FORM都無用
SEND咗兩個星期都無人打黎,上網問佢就話已經收到我既申請 ...
hkstar1314 發表於 2024-9-28 11:17



   
邊間?
我呢個星期都準備send.

TOP

想問下各位,有無人新續約個$99@1000M,要同佢買果個乜春醫保先有...?

TOP

回覆 508# sta


網上續 $79 only 1000M 冇mytv
( 原本 麥當當 $0 ..  1000M/24m )

TOP

大家有無發覺,呢期HKBN 開網頁特別慢,行speedtest又無乜野睇到慢

其實轉HKBN就2年都忍夠佢啦,用埋今個月我轉去HGC 算

TOP

大家有無發覺,呢期HKBN 開網頁特別慢,行speedtest又無乜野睇到慢

其實轉HKBN就2年都忍夠佢啦,用埋今個 ...
NeTZoO 發表於 2024-9-30 21:30

一區區掛,我冇任何問題喎。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)

TOP

啱啱睇續約,見有個 2x1000M 雙連接寛頻(副線)服務
$48 x 24月,堅唔堅? 有無人join 左?

TOP

大家有無發覺,呢期HKBN 開網頁特別慢,行speedtest又無乜野睇到慢

其實轉HKBN就2年都忍夠佢啦,用埋今個 ...
NeTZoO 發表於 2024-9-30 21:30

好慢
cn jp 睇片慢到load 空氣

TOP

點解唔要1000MB?
jackowai 發表於 2024-9-21 18:14



    100m好處就係得條線直插router,唔洗插modem

TOP