回復 486# smartcartman
OK喇! 好難再減lo!

TOP

回復 485# 特警組
同我個plan一樣!

TOP

回復 480# atvs
CHing, 我啱啱申請HKBB100M, 2月6號安裝, 但唔係光纎直入屋, 而係光纎到大廈電線房, 然後Cat 5(唔係Cat5e)接入屋, 有冇80%即80Mbs呢? 到時唔够80Mbs係唔係可以唔簽收架?

TOP

回復 493# tsangcw

CHing, 我啱啱申請HKBB100M, 2月6號安裝, 但唔係光纎直入屋, 而係光纎到大廈電線房, 然後Cat 5(唔係Cat5e)接入屋, 有冇80%即80Mbs呢? 到時唔够80Mbs係唔係可以唔簽收架?
tsangcw 發表於 2012-2-2 11:05


大廈電線房到直插你部腦條Cat 5或Cat 5e線係咪都印有「HK Broadband Network Ltd」字樣先,係佢無藉口當直插你部腦時唔比夠你80Mbps喎。

原來仲有電訊商用Cat 5舖新線。

TOP

回復 494# atvs
到時睇下條線有冇HKBB間公司名! 請問到時有咩要留意? 例如線走位及安裝HKBB電視?多謝!

TOP

本帖最後由 0985757 於 2012-2-2 13:39 編輯

和記寬頻

A. 新約/續約:      續約
B.合約期       :      24 個月
C.生效日期  :      201201
D.服務         :       100Mb+WIFI
E.平均月費  :       HK$67.00

TOP

我用緊BB100,4月到期,已經收左CUT FORM,未FAX,想轉BB1000,
我上HKBB個網禁過我屋苑有BB500&1000
有冇人試過轉PLAN點傾法最平?謝謝

TOP

回復 496# 0985757


    咁平?

TOP

回復 498# hellfighter


-.-我屋企人幫我續 估唔到緊便 仲有wifi送.....

TOP

回復 499# 0985757


    私樓定公居屋呀?

TOP