新地點無500MB 覆蓋做唔到,還是做到但特登限你速先?

TOP

HKBN 我係 online 同 CS chat
佢地 check 過迎地址有 cover 但無晒線 , 就問我有無朋友要用將個 plan 轉過去
我話無 , 佢地就叫我將新住址証明同 modem 還返去就可以即日 cut

P.S. 唔係間間門市都可以還 modem

TOP

我每次裝broadband 都會問定搬屋無 coverage 就點
有次又係 HGC 話要收我錢,我俾返 sales 段錄音佢地,之後佢地內部就梗係話查證唔到,離職果 d 然後就 waive 我,我由佢,總之免咗就得

TOP

我懷疑商業寬頻唔係咁玩
之前我有frd裝咗HXBX商業寬頻想解約 (都係因為搬遷)
個CS話要搵返跟開果個sales ...
DeathKnight 發表於 2022-1-25 16:04

你可以講佢係sales.
實際佢係你朋友間公司account manager。
加減服務要經account.
技術故障或問題咨詢係找CS.
個CS冇點你。

TOP

唔搬屋。
等完約先搬屋。
簽得合約就要遵守。
其中一方唔遵守合約,咁份合約簽來做咩? ...
kevin169 發表於 2022-1-23 09:35

你都打橫嚟講,要間屋就條fiber?冇野牙

TOP

你都打橫嚟講,要間屋就條fiber?冇野牙
沙盒A 發表於 2022-1-26 02:03

香港係西客之都,唔係浪得虛名。

TOP

我 FD 都係咁, 最後轉左去我家比我用
你問下有無 FD 幫你

TOP

我懷疑商業寬頻唔係咁玩
之前我有frd裝咗HXBX商業寬頻想解約 (都係因為搬遷)
個CS話要搵返跟開果個sales ...
DeathKnight 發表於 2022-1-25 16:04


商業寬頻搬線一定過千,另外唔一定有覆蓋到同有線比你,如果新地方安裝需要工程OT會入番個客數,所以同家居寬頻既處理係另一樣野黎

TOP

商業寬頻搬線一定過千,另外唔一定有覆蓋到同有線比你,如果新地方安裝需要工程OT會入番個客數,所以同家 ...
NeTZoO 發表於 2022-1-26 08:48

正常,工商厦可能冇咁煩。
但係商場一定係麻煩,特別係有公眾位,要入紙申請之餘,仲要晚上或朝早做(要在商場非開放時間時,拉完線)。

TOP

正常,工商厦可能冇咁煩。
但係商場一定係麻煩,特別係有公眾位,要入紙申請之餘,仲要晚上或朝早做(要在 ...
kevin169 發表於 2022-1-26 10:31


商厦也是, 只是可開工的時間多一點....

TOP