simon_mme 當前離線
中級會員
TOP
觀星是答案 當前離線
特級會員
fakeman 當前離線
kevin169 當前離線
進階會員
我懷疑商業寬頻唔係咁玩 之前我有frd裝咗HXBX商業寬頻想解約 (都係因為搬遷) 個CS話要搵返跟開果個sales ... DeathKnight 發表於 2022-1-25 16:04
沙盒A 當前離線
唔搬屋。 等完約先搬屋。 簽得合約就要遵守。 其中一方唔遵守合約,咁份合約簽來做咩? ... kevin169 發表於 2022-1-23 09:35
你都打橫嚟講,要間屋就條fiber?冇野牙 沙盒A 發表於 2022-1-26 02:03
nightwalker 當前離線
NeTZoO 當前離線
商業寬頻搬線一定過千,另外唔一定有覆蓋到同有線比你,如果新地方安裝需要工程OT會入番個客數,所以同家 ... NeTZoO 發表於 2022-1-26 08:48
t1174-3 當前離線
正常,工商厦可能冇咁煩。 但係商場一定係麻煩,特別係有公眾位,要入紙申請之餘,仲要晚上或朝早做(要在 ... kevin169 發表於 2022-1-26 10:31