tinming 當前離線
中級會員
是但揾部PC落 192&172 IP 再SHARE影印機比佢地用. funfunhk 發表於 2021-8-8 20:53
TOP
口o口 當前離線
進階會員
tingcrab 當前離線
funfunhk 當前離線
但咁又另一個問題...你要2張LAN卡.... 都係要加SWICTH....除非你電腦仲有WIFI做AP.... ... 口o口 發表於 2021-8-8 22:11
我都係咁諗,最正路係執部平PC做print server。 如果係完全唔掂192個subnet嘅話,不如去高登求其執部PC ... tingcrab 發表於 2021-8-8 22:44
似乎佢係用嚟比auditor之類用; 咁嘅公司實有一堆冇乜用嘅士啤機啦. 使乜花錢買~~~ ... funfunhk 發表於 2021-8-8 23:06
如果公司大到咁,都唔請個proper嘅IT,就真係un救edable via HKEPC Reader for Android ... tingcrab 發表於 2021-8-8 23:16
fakeman 當前離線
特級會員
一係叫影印機公司送多部黎比佢地用一兩個月; 佢地以張數收錢;好樂意咁做. ... funfunhk 發表於 2021-8-8 23:17
應該有嘅;但只理192(大房), 172(2房)咪比條線你自己搞掂. funfunhk 發表於 2021-8-8 23:37