leslieng509 當前離線
中級會員
有冇人用緊cmhk 200mb 個plan ? 係共享 or 獨享? luksam 發表於 2019-12-17 16:36
TOP
luksam 當前離線
進階會員
光纖年代仲有共享咩 leslieng509 發表於 2019-12-18 23:52
林卓希 當前離線
我唔識呀,係咪黎光纖就一定獨享? 我見有線200mb 唔係用光纖入屋。 想睇下有冇人用緊,講下實際情況 ... luksam 發表於 2019-12-18 23:59
你又知有線200mb唔係用光纖入屋? 有線200mb 有天線版200/10mb upload, 亦有200mb光纖入屋, 之前出過$88 ... 林卓希 發表於 2019-12-19 00:21
natsu 當前離線
martinshlo 當前離線
初級會員
chaos12 當前離線
我有些后悔裝了中移動1000M寬頻, 用推廣優惠$78 一個月, 師父來安裝, 拉光纖由有線電視的牆身出的, 是中移 ... martinshlo 發表於 2019-12-29 16:04
gre 當前離線
ITX 當前離線
已安裝200MB $38 一個月,都是由天線位入屋,應該係做推廣果D用戶全部係用icable線,之前用smartone 100MB- ... ITX 發表於 2019-12-30 10:27