本帖最後由 stern123 於 2019-11-14 23:24 編輯
如果係咁, 問網上CS 可信D.
你合約到 31/12 , 你要問舊公司, 係 31/12 定係 1/1 轉台, 才可以.
你只要早D 去門市填表, 佢地就會如期幫你帶NO 過台. 新BB 可以 28, 27 , 26 號生效, 期間電話NO 係新的, 到期自動會帶NO 過去.
呢間公司我未用過, 以前我轉過好多間固網, 程序都係咁上下. 我今個月裝, 但下年合約才生效.
youhello507 發表於 2019-11-14 14:36 
我唔介意早啲去門市填表,幾早都得,重點係咪要安裝後先可以去填,定係網上申請完隨時做得?
我都覺得網上客服可信啲,但問題係網上客服個個答案都唔同
我想問你既經驗係點?
你網上登記左之後幾時落門市辦理?到門市辦理既時候有咩要出示?
係咪網上填完表就落去門市辦理攜號轉台?你係咪裝之前已經去門市辦理左攜號轉台?
你下年合約生效,個生效日期比你現有合約完結日早幾多?
謝謝 |