VPN唔識玩呀, 可唔可以教我呀? 但VPN回家再出街會唔會仲慢左? 會唔會拖慢左我個BT基地?

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 trex 於 2008-11-9 02:14 發表
我今晚經過,即刻出左,基本$98 (50MB) + $12 MTR 一過就收Max $188 + $12 MTR,同樣係24個月Contract不過SMT要預繳3HK唔洗,手指係HUAWEI E180.... 未試有冇鎖(初步估計應該冇!!! ).... 但係個識員話係7.2Mbps  ...


我唔係好明, 你係指$188 +$12 MTR 就已經係unlimit咁上??

TOP

如果速度唔係慢數記好多~~

3吸引好多~起碼無咁多限制!!


to樓上:
佢意思係98+12=50m
188+12=無限任用

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔係講可以 call 上 cs 叫人開番快d咩

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

3 仔之前慢到得16k 咋~
我都上黎嘈過下

TOP

原帖由 rhkl 於 2008-11-9 14:26 發表

佢single thread 封connection..

解決方法同APN有關?
how

TOP

how to set and connect the vpn in vista?

TOP