macvita 當前離線
中級會員
當然唔係,nokia呢隻出名reboot完好耐先起得返, 舊版仲會唔一定boot得起添,唔知更新改善左未? ... NeTZoO 發表於 2022-8-31 02:26
TOP
gm91 當前離線
初級會員
joe_power 當前離線
乜咁㗎,咁唔怪得衣家改用華為。 macvita 發表於 2022-8-31 08:01
2006 當前在線
今日收到電郵 再拖 有關您的禮品換領個案,我們仍在處理中,會於2022年8月31日透過電郵回覆您。 via H ... 2006 發表於 2022-8-26 23:28
sk2k 當前離線
進階會員
請教下, 大家HKBN係咪用緊哩隻 all-in-one? 有冇伏? THX gm91 發表於 2022-8-31 09:21
恭喜發財 當前離線
回覆 2006 Me too, 買二千幾蚊野仍然顯示 此優惠碼不符合使用條件 恭喜發財 發表於 2022-8-31 18:54