kaaeloke 當前離線
中級會員
TOP
人渣 當前離線
我想知和記Update10MB 續約價 ? Thanks tonyau2348 發表於 2012-1-4 17:27
beyond14 當前離線
初級會員
kwokpc 當前離線
2624 當前離線
進階會員
今日又收到 HKBN 電話, 發覺真係好海鮮價 佢好無啲誠意, 比D 貴PLAN 俾我 我啋佢都傻, 我堅持叫佢做到$78 ... kwokpc 發表於 2012-1-6 21:08
bayayifu 當前離線
jzu 當前離線
上年年初俾佢說左續左個貴街價幾十既plan,今年差唔多時候又打黎叫我屋企人更新合約,又話有得加錢轉500/10 ... 2624 發表於 2012-1-6 21:42
唔好彩hkbn, 果d sales真係好廢 永遠都當人傻佬 jzu 發表於 2012-1-7 10:54
myricky 當前離線
Banned
我宜家諗緊到期send cut form,定係開多條用一年,等一年後貴果條完約就算 交緊咁貴月費仲要慢過人一 ... 2624 發表於 2012-1-7 10:59