恭賀 [重新開張]

TOP

本帖最後由 人渣 於 2012-1-6 16:59 編輯
我想知和記Update10MB 續約價 ? Thanks
tonyau2348 發表於 2012-1-4 17:27

上個月到期狂sale我100m $92,我唔想轉,最後打去cut(事實上真係想cut轉hkbn $88連電話)
最後畀到$89 10m+電話+200蚊pk x24月 / $75 10m+電話 x12月,咁緊係揀後者
再傾可能仲有平,好似前面有人39蚊,但費事煩了,70幾蚊連電話ok啦

TOP

netvigator  私樓係咪有人 續到  77元  8M ??

TOP

本帖最後由 kwokpc 於 2012-1-6 21:17 編輯

今日又收到 HKBN 電話, 發覺真係好海鮮價

佢好無啲誠意, 比D 貴PLAN 俾我

我啋佢都傻, 我堅持叫佢做到$78/$88 d plan先好再打俾我,如果不是不好煩我

他話未必做到比我,一d誠意都冇,點留客呀

PS.我在香港寬頻網上見比我續約價$109(寬頻上網)/$119(連家居電話)的 plan

TOP

今日又收到 HKBN 電話, 發覺真係好海鮮價

佢好無啲誠意, 比D 貴PLAN 俾我

我啋佢都傻, 我堅持叫佢做到$78 ...
kwokpc 發表於 2012-1-6 21:08


上年年初俾佢說左續左個貴街價幾十既plan,今年差唔多時候又打黎叫我屋企人更新合約,又話有得加錢轉500/1000
明明交緊bb100既錢已經貴過出面offer,我問有冇得免費轉當係更新,佢話冇,我直情覺得宜家係負資產
我係咪應該申請多條線好d,貴果條好似永無了期焗住一直貴落去
有冇ching遇過類似情況?

TOP

回復 201# ssbb
我都想知

TOP

上年年初俾佢說左續左個貴街價幾十既plan,今年差唔多時候又打黎叫我屋企人更新合約,又話有得加錢轉500/10 ...
2624 發表於 2012-1-6 21:42


唔好彩hkbn, 果d sales真係好廢
永遠都當人傻佬

TOP

唔好彩hkbn, 果d sales真係好廢
永遠都當人傻佬
jzu 發表於 2012-1-7 10:54



    我宜家諗緊到期send cut form,定係開多條用一年,等一年後貴果條完約就算
交緊咁貴月費仲要慢過人一大截真係蝕入肉

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

我宜家諗緊到期send cut form,定係開多條用一年,等一年後貴果條完約就算
交緊咁貴月費仲要慢過人一 ...
2624 發表於 2012-1-7 10:59


如果你住屋村,用pccw 200只係$91

TOP