裝完寬頻, 點解都登入唔到Mylink app?
改極密碼都話密碼錯誤
YES_MAN 發表於 2019-10-7 22:24


密碼係咪身份證NO?
英文字母留意大細楷

TOP

回覆 258# btchanchan

停台係直接打電話上hotline,唔駛填from的

TOP

回覆  btchanchan

停台係直接打電話上hotline,唔駛填from的
bigcat667 發表於 2019-10-8 05:38


hotline 打唔通, 就算打得通, 都冇人接聽

TOP

我果到有$78, 1000M, 想問下速度同穩定度點? 我見係租有線網絡..唔知好唔好

TOP

我果到有$78, 1000M, 想問下速度同穩定度點? 我見係租有線網絡..唔知好唔好
no.11 發表於 2019-10-10 12:23



    有線我就不會用的了,我見我家是HKBN才去馬

TOP

router 沒貨,說要等10月10後才能送貨
sena123 發表於 2019-10-5 12:04



    自回,結果10月11日也未收到送貨消息,申請時說什麼裝了後一星期內收到SMS是鬼話,問了他們客服也沒用

TOP

有線我就不會用的了,我見我家是HKBN才去馬
sena123 發表於 2019-10-11 00:46


有線去到 1G 嗎?

TOP

有線我就不會用的了,我見我家是HKBN才去馬
sena123 發表於 2019-10-11 00:46



    我反而係見有線網先上,因為CMHK租有線條線會用自家線路出海,返大陸勁爽

TOP

自回,結果10月11日也未收到送貨消息,申請時說什麼裝了後一星期內收到SMS是鬼話,問了他們客服也沒用 ...
sena123 發表於 2019-10-11 00:48


師兄,是否網上申請?
網上申請的話沒有得選擇
一定送貨到家。

TOP

師兄,是否網上申請?
網上申請的話沒有得選擇
一定送貨到家。
liyee 發表於 2019-10-11 11:56



    是網上申請

TOP