doggiestyle 當前離線
進階會員
回覆 doggiestyle 如果用CAT6网线会不会好啲?我房是拉CAT5线 我以为PCCW 1G比HKBN快 ... anthony88 發表於 2024-8-5 22:31
TOP
wklie 當前離線
駁lan 線notebook 有8-900 M 會不會Pccw 速度不足? anthony88 發表於 2024-8-5 21:01
回覆 doggiestyle 如果用CAT6网线会不会好啲?我房是拉CAT5线 anthony88 發表於 2024-8-5 22:31
mxmxm 當前離線
我都入咗部拆封國行tuf ax5400,iphone14 PM 下載經常在5-600mbps,上載低啲,在4-500 M。有時會有700 M下 ... anthony88 發表於 2024-8-5 09:01 PM
anthony88 當前離線
初級會員
Miipp 當前在線
特級會員
回覆 anthony88 我在手機 WiFi 6 連線看到 2882 Mbps link 都覺得有點疑惑,因為之前用 AX86U 冇見過。 ... wklie 發表於 2024-8-6 20:55
131213 當前離線
PCCW 1000M , LAN 都係得940M 131213 發表於 2024-8-7 09:32