我而家用緊pcxw,
今年9月到期,而家send cut form會唔會早左D?

TOP

$11幾, 好正, 我個度就就快有陳豪, 應該仲要等多2個月, 而家用緊hkbn, 都心思思想轉.

TOP

回復 2069# kalun103


    我這個禮拜會同佢簽約,簽左先俾電話你,因我都驚佢呃人,OK!

TOP

你住果到有咩公司COVER?
pccwcs 發表於 2012-7-5 18:23


我果度應該仲有3同HKBN

TOP

你搵屋企人申請你在旁邊睇住囉,
南瓜hk 發表於 2012-7-5 18:21


申請果時就可以睇住,係最怕我不在家時佢打來用古惑招sell佢d增值服務,因為我已經試過幾次,佢次次打來搵到個申請人之後就用急口令式講法加強調免費,但其實佢係sell緊果d係有免費試用1-2個月,之後要自己主動打去取消,唔係就會收你月費果種服務,如果唔清楚就好易中招…

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁你個續約係好貴
pccwcs 發表於 2012-7-5 19:48


個sales仲同我講以經係最優惠,真係無言了…

TOP

any ching有plan可以pm我

而家pccw 净30m,no nowtv,9月到期

TOP

本帖最後由 Ka_Hang 於 2012-7-5 23:07 編輯

Deleted

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP