自己開間固網電話公司

TOP

我睇唔多似係咁,另外潛水post何必咁認真
淼林焱 發表於 2025-1-18 14:34



    似係點樣呢

TOP

其實我明出帖人嘅想法、因為我都有同樣疑問.
就係想知道有無一間sip供應商可以將自己嘅固網號碼轉台過去、用自己的設備unifi talk作為打電話嘅設備
Unifi talk phone 需要在unifi router填入第三方sip server資料!
除左twilio可以提供收費月費計劃香港號碼(但無法MNP)
問過youclink係唔會提供sip server 資料,只能用對方提供的設備使用voip電話;comnet好似已經冇左個sip 服務計劃,只有comnet舊客還有sip 服務;新客join唔到!

如資料有誤請指教,亦都想請教大家有何方法用自己嘅設備方案

TOP

其實我明出帖人嘅想法、因為我都有同樣疑問.
就係想知道有無一間sip供應商可以將自己嘅固網號碼轉台過去、 ...
vasaocean 發表於 2025-1-19 04:23


今日終於睇到你個post
明明youclink同comnet同一間公司,宜家反而唔提供sip server逼住用佢舊野,真係搶錢

TOP

本帖最後由 张无忌 於 2026-5-12 23:37 編輯

看到这个帖子,是我想起 "香港与新加坡电话(HK-SG PSTN Gateways)系统互联方案",里面有多知识 ATA (OBi212,OBi110)和 Asterisk Server。

以前从 HKBN 有提供 SIP 参数,后来还有 comnet 都有,这样可以加入 Asterisk server。

现在已经没有了,用 iPhone FaceTime(voice)代替。

TOP

今日終於睇到你個post
明明youclink同comnet同一間公司,宜家反而唔提供sip server逼住用佢舊野,真係搶 ...
SYW 發表於 2026-5-13 07:09


我宜家都懶得自己起, 直接用CSL年plan用傾king app, 仲可以收sms.

TOP

今日終於睇到你個post
明明youclink同comnet同一間公司,宜家反而唔提供sip server逼住用佢舊野,真係搶 ...
SYW 發表於 2026-5-13 07:09


youclink唔提供sip server?  or comnet宜家唔提供sip server?

Thanks

TOP

youclink唔提供sip server?  or comnet宜家唔提供sip server?

Thanks
pandahk 發表於 2026-5-14 12:59



    comnet 有
我用緊

TOP

我都用緊,不過係公司 sip trunk ,200 號,multi channel

以前 IDAP 轉台轉成 sip trunk 的

另外固網轉台叫 NSD ,不叫 MNP(MNP 係手機台轉台叫法)

TOP

有諗過搞,但睇返市場價錢,都係算了,將D 客射返比現在的固網搞好了。。。

利申:牌照已經有,但 build system 及同現有固網做 peering ,條數好難圍。。。XDD

自己開間固網電話公司
NeTZoO 發表於 2025-1-18 15:00

TOP