pbodq 當前在線
進階會員
TOP
mxmxm 當前離線
用埋 WiFi 會再慢d, 唔多覺既 mxmxm 發表於 2024-9-28 06:16 PM
kwongoc_1016 當前離線
Epc老餅
ToNg. 當前離線
cngaiyin 當前離線
platinum 當前離線
linustlinust 當前離線
中級會員
cat5e 理論上行到1G既 應該唔會距離機房超過90m吧? 不過呢 講翻轉頭 係真係應該要求佢開位行翻光纖既 之後 ... cngaiyin 發表於 2024-9-28 10:36 PM
搭單詢問 我現在也是用HKBN 100M, 之前續約時, 雖然環電1000M 的月費都比我的100M便宜, 但因喜歡現在的 直 ... linustlinust 發表於 2024-9-29 12:13 PM