本帖最後由 pbodq 於 2024-9-28 18:06 編輯

回覆 10# mxmxm


仲衰過我條Cat5, 送比我, 我都要諗過

1ms的差距, 足以搶唔到iphone。d bots死寫爛寫, 股票決勝千里, 爭都係爭果1ms

TOP

用埋 WiFi 會再慢d, 唔多覺既

TOP

用埋 WiFi 會再慢d, 唔多覺既
mxmxm 發表於 2024-9-28 06:16 PM




嗯, 亦好有道理
欣賞這種諗法

TOP

1Gbps有cat5e入屋執到啦,我想要都無,多隻香爐多隻鬼,cut又唔使還onu,不知幾正。

TOP

叫師傅換條cat6得唔得,
觀感就會fit晒

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

cat5e 理論上行到1G既
應該唔會距離機房超過90m吧?

不過呢 講翻轉頭
係真係應該要求佢開位行翻光纖既
之後同層又有人換 , 又用cat5e呀
如果隔離屋要求行光纖又得既話 , 然後成層得你行cat5e
成件事就會好柒囉

TOP

cat5e 會否難轉IP?
我兩個地址用hkbn,
FTTH offline 一陣就轉到,FTTB offline 幾日都唔轉

TOP

搭單詢問
我現在也是用HKBN 100M, 之前續約時, 雖然環電1000M 的月費都比我的100M便宜, 但因喜歡現在的 直接把電腦的Lan線插在牆身的寬頻插座上便可上網, 方便簡潔. 所以續了100M.
一年前我住的屋苑HKBN也有了1000M,  若將來我選擇升1000M . 是不是很有可能可以光纖入機房再用CAT5E綫入屋, 若是, 又因為我現在已是由機房拉CAT5E綫入我房間, 是不是應該就袛需做光纖入機房這步驟, 不用進屋重新拉線?

TOP

cat5e 理論上行到1G既
應該唔會距離機房超過90m吧?

不過呢 講翻轉頭
係真係應該要求佢開位行翻光纖既
之後 ...
cngaiyin 發表於 2024-9-28 10:36 PM



唔會的

咁樣反而介仲好, 眾人皆醉我獨醒
人地用劣質cheap野, 無理由自己跟著傻。 自己升級左一個grade做VIP, 係好事
況且你都唔會8掛理隔離屋係行Cat5還是光纖

TOP

搭單詢問
我現在也是用HKBN 100M, 之前續約時, 雖然環電1000M 的月費都比我的100M便宜, 但因喜歡現在的 直 ...
linustlinust 發表於 2024-9-29 12:13 PM



    我估你個情況到時升1000m都是要重新拉光纖入屋,
另外舊的HKBN LAN線有可能只打了四芯用不到1000m,

注意, 千萬唔好將入屋 LAN 線直插電腦上網, 好易中毒中加密勒索
要先入Router再出電腦

TOP