frozenthrone 當前離線
中級會員
Lan Port 有塵? 唔睇都唔知現在 Lan 線咁貴 mxmxm 發表於 2024-3-8 22:38
TOP
happychanbb 當前離線
進階會員
回覆 肉類 用緊呢條.....樓下鋪頭買 qqww45678 發表於 2024-3-8 21:33
sk2k 當前離線
upsagel 當前離線
扁線本來都係廢 d, 短短地都無乜所謂.. 同埋真係好貴. 不如先試好部腦同 modem 之間個連線先, 換線好 ... sk2k 發表於 2024-3-9 22:46
自用30米扁線可以行到2.5Gbps 已穩定用超過一年 三房穿三幅牆、兩隻門:100蚊跑滿2.5Gbps ... upsagel 發表於 2024-3-11 10:49
java2 當前離線
係米線未插好,你張圖都顯示你行緊1000mbps 肉類 發表於 2024-3-8 21:14
man123 當前離線
mxmxm 當前離線
iceivanchan 當前離線
樓主 當前離線