Lan Port 有塵?

唔睇都唔知現在 Lan 線咁貴
mxmxm 發表於 2024-3-8 22:38

香港街舖買一定貴喇

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)

TOP

回覆  肉類
用緊呢條.....樓下鋪頭買
qqww45678 發表於 2024-3-8 21:33



    扁線 就算數啦
仲要兩舊水

TOP

扁線本來都係廢 d, 短短地都無乜所謂.. 同埋真係好貴.
不如先試好部腦同 modem  之間個連線先, 換線好用 2.5G usb  lan  好, 你幅圖都 show  緊只係 detect  到 1G ..
定係 pccw  隻 modem 根本無 2.5G  lan port  (應該唔會掛 ??) ? 不如影埋隻野或者 post model number  出黎睇下 la..

TOP

扁線本來都係廢 d, 短短地都無乜所謂.. 同埋真係好貴.
不如先試好部腦同 modem  之間個連線先, 換線好 ...
sk2k 發表於 2024-3-9 22:46



    自用30米扁線可以行到2.5Gbps
已穩定用超過一年

三房穿三幅牆、兩隻門:100蚊跑滿2.5Gbps挑戰!
https://upsangel.com/router-2/30m-2-5gbps-100-dollors-challenges/

TOP

本帖最後由 happychanbb 於 2024-3-11 11:18 編輯
自用30米扁線可以行到2.5Gbps
已穩定用超過一年

三房穿三幅牆、兩隻門:100蚊跑滿2.5Gbps ...
upsagel 發表於 2024-3-11 10:49


小U  唔係唔得
只係用扁線而fail 嘅話  我會笑樓主囉
差唔多兩三個月就有post
因為扁線而跑唔足 1000Mbps
同埋兩舊水買條"cat 7"   真係智商稅

留路線規格與網路線種類樣板大公開!網路線選擇前必看!只要你懂線,線就會幫你|AWG、CAT6、CAT5e是什麼?扁線能用嗎?專家超詳細解說【弱電通】
https://www.youtube.com/watch?v=qvSyuHLpOS0&t=1445s

packet loss , 干擾 等等都一定差過正常圓線  
切開條線 分分鐘係多芯線

TOP

你個port 只係連緊1000M, 裝完師傳有冇試過行到2.5G? 冇就call cs 啦
另有冇2.5G WAN router , 有就插埋試下

係米線未插好,你張圖都顯示你行緊1000mbps
肉類 發表於 2024-3-8 21:14

TOP

Cat5e,Cat6,Cat6e,Cat8

TOP

自已玩線Cat6就算, 再升速用光纖

TOP

回復 1 #qqww45678

你係咪聽左個師父講是旦插一個就上到呀?2 .5g要插10g個位先用到,插其他都上到但只得1g

via HKEPC Reader for Android

TOP

Cat 7線成2舊水...... 淘寶1.5米比盡20蚊都應該有.
足足可以買10條

TOP