香港好像未有一間support lacp wan. netgear router 都有出lacp wan了.
定會直接去2.5G Wan算? ...
炎冬 發表於 2020-5-2 17:54 
根本暫時冇ISP想搞>1Gbps plan
因為GPON本身得2.5G down / 1.25G up, 佢都唔想成條線俾哂你用 (平時就算1000M plan都唔好諗住獨享, 其實係一條2.5G分俾N個人一齊share)
XGPON暫時香港極少有 (得PCCW有得俾家用, 但係指定要用佢部Router, 只可以出4 x 1Gbps) |