kew928 當前離線
初級會員
原帖由 apychan 於 2008-11-13 20:32 發表 我等左7個鐘都未開到卡
TOP
apychan 當前離線
中級會員
原帖由 kew928 於 2008-11-13 20:34 發表 我都等緊, 佢地話4個鍾到
De_N_N_iS 當前離線
攝影,是和自己對話
進階會員
tere 當前離線
原帖由 tere 於 2008-11-13 22:15 發表 入面張 simcard 可否插去電話,用黎打電話?
陽光土司 當前離線
花生大隊長
長老會員
makwai 當前離線
原帖由 陽光土司 於 2008-11-13 23:15 發表 有冇人比較everywhere vs smv vs 3呀?
孔明仔 當前離線
你認真就輸了 ...
EPC義工團
原帖由 kew928 於 2008-11-14 00:02 發表 個USB可以SUPPORT幾MICRO SD CARD?